פרה-סמינריון ניהול הפרסום
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | התנהגות צרכנים, מדיה, ניתוח איכותי, ניתוח כמותי, פרסום, צרכנים |
ציון | 90 |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מילים | 2973 |
מספר מקורות | 5 |
תקציר העבודה
"פיצוץ" המידע והרצון לתעבורה מהירה וישירה שלו באמצעי הטכנולוגיה, הוליד שני אמצעי פרסום חשובים: SMS (Short Massage Service) – שליחת הודעות טקסט קצרות מעל תשתית הטלפוניה ו- EMail (Electronic Mail) – שליחת הודעות דואר מעל תשתית האינטרנט. אנו נתמקד במענה שכלים אלו מספקים לצורך פרסום (מסחרי בעיקר).
ההתפתחות שתוארה, הביאה עימה מספר שאלות מעניינות: מה הערך המוסף שמביאה עימה המדיה החדשה (SMS, EMail) על פני מדיות פרסומיות אחרות? מה הצרכנים חושבים על שיטות פרסום אלו? איך הם מגיבים לשיטות? ואיך כל זה משנה את מפת התמהיל השיווקי כאשר בכוונת המפרסם לבנות אחת. במאמר ננסה לענות על חלקן.
תוכן עניינים
מבוא …3
הבעיה המחקרית –..3
השערת המחקר 4
שיטת המחקר .4
גישת הצרכן למדיה הפרסומית –..5
מאפייני כלי הפרסום ותגובת הצרכן אליהם – ניתוח איכותי .8
קווי דמיון משותפים -…8
הבדלי תכונות ותגובות -9
תגובת הצרכן ושימושיו בכלי הפרסום – ניתוח כמותי –10 מבדק אמפירי 1 – בחינת השימושים השונים בהודעות SMS -…10 מבדק אמפירי 2 – בחינת שינוי היחס למוצר המפורסם וכוונת קנייה–…11
סיכום 12
רשימה ביבליוגרפית –13