עבודה בשיווק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2007
מספר מילים 3049
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

מטלה במסגרת קורס – תקשורת שיווקית  והתנהגות צרכנים את תמהיל מוצרי החברה אציג באמצעות מודל הארבע "P" : Price, Place, Product, Promotion .
Product- המוצר
1 .      תכונות פיזיות: ברשת Ml- Men הגיעו לתובנה כי בשוק לא קיימת אופנה המותאמת לגבר הישראלי הבוגר. רשתות האופנה פנו בעיקר לנוער וגברים צעירים ולא ניתן מענה לגבר הבוגר. Ml- Men השיקו לראשונה אופנה יומיומית לגבר.
עיצוב:ב- Ml- Men הבינו כי הגבר הבוגר לא מחליף מלתחה מדי עונה. נוח-
העבודה בפונט 14
רווח כפול