עבודה בשיווק
מוסד לימוד | המכללה האקדמית עמק יזרעאל |
מקצוע | תקשורת |
מילות מפתח | שיווק |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מילים | 3049 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
מטלה במסגרת קורס – תקשורת שיווקית והתנהגות צרכנים את תמהיל מוצרי החברה אציג באמצעות מודל הארבע "P" : Price, Place, Product, Promotion .
Product- המוצר
1 . תכונות פיזיות: ברשת Ml- Men הגיעו לתובנה כי בשוק לא קיימת אופנה המותאמת לגבר הישראלי הבוגר. רשתות האופנה פנו בעיקר לנוער וגברים צעירים ולא ניתן מענה לגבר הבוגר. Ml- Men השיקו לראשונה אופנה יומיומית לגבר.
עיצוב:ב- Ml- Men הבינו כי הגבר הבוגר לא מחליף מלתחה מדי עונה. נוח-
העבודה בפונט 14
רווח כפול