עבודה בנושא טרנדים,כשהטרנד הינו חנות חיות ,שמוש בתאוריתת כלכלת החויות תוך הסבר במודלים כגון P 4אוקינוס כחול/אדום .
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | טרנדים, שווק, שוק |
שנת הגשה | 2008 |
מספר מילים | 3158 |
מספר מקורות | 18 |
תקציר העבודה
תקציר מנהלים בעבודה זו הצגתי את הטרנד כלכלת החוויה בעזרת העסק האיאשי שלי :חנות לחיות מחמד בשלב הראשון תואר התפתחות הענף כולו-שווה ערך להתפתחות הטרנד,ניתנה סקירה אקדמאית שנותנת מקורות להתפתחות הטרנד,מההסיטוריה של ענף זה לפניי 20 שנה ועד לפיתוחים בני ימינו,לאחר מכן הצגתי תאוריות שמקנים לי יתרון מול מתחריי:תאוריות אוקיינוס כחול של (ק.מ וצ מובורן.ר),נעזרתי גם בתאוריות הגנריות של מייקל פורטר להראות כיצד אני משיג ערך נוסף הובלה בבידול והובלה במחיר.למעשה מה שהראיתי עד שלב זה הוא את המיצוב הייחודי לעסק,על סמך המיצוב שיצרתי בעסק ,הצגתי את תמהיל השיווק של העסק עפ"י מודל ה-P4 מכאן נתתי רקע כללי על שרשראות האספקה בענף ייחודי זה,והובהר מדוע אין לי קשר בשרשראות האספקה.לסיכום: החלטתי ללכת על אסטרטגיית צמיחה מסוג:מוצר חדש ללקוח מסקנותי לעתיד לפי מודלSCA הינה כי הטרנד-ענף לא הולך לעבור זהו טרנד בהתפתחות ואפילו עדיין לא הגיע לשיא ,הטרנד הנ"ל פתח את המודעות לאנשים ומכאן הוא רק יצעד קדימה,אם התרחבות בל רשתות השיווק הקמעונאיות שימשיכו ויגדילו את נתח השוק שלו,לא ברור אם על חשבון חנויות החיות של ימינו.
מבוא
נושא עמוד תקציר מנהלים עמוד 3
.אינפורמציה על הטרנד- היסטוריה והתפתחות,סקירה אקדמאית עמוד 4-6
כלכלת החוויות עמוד6-7 אסטרטגיות למיצוב השוק –אוקיינוס כחול,תיאוריות גנריות עמוד 7-9
תמהיל השיווק P-4 עמוד 9-10 תפעול-שרשרת האספקה עמוד11
סיכום עמוד 12
ביבליוגרפיה עמוד 13-15