עקרונות השיווק- ציון A-

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2008
מספר מילים 3664
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תוכן עניינים
תקציר מנהלים –2
תיאור המוצר / המותג 3
הגדרות המונח שיווק –…3-4
ניתוח מאקרו / מיקרו סביבה שיווקית -4-7
פילוח שוק ובחירת שוק מטרה –..7- 9
התנהגות צרכנים .9-13
ניתוח תמהיל השיווק 14
שיווק מבודל –.14
סיכום וביקורת עת תהליך השיווק -.15-16
ביבליוגרפיה –.17
נספח א' –…18-21
תקציר מנהלים (מבוא):
את עבודתי זו ביססתי על חברת "קוקה קולה" ישראל. החברה מהווה חלק נכבד משוק המשקאות הקלים בארץ . לחברה מערך ייצור , שיווק והפצה גדולים מאוד הפרוסים בכל הארץ.
העולם העיסקי בו אנו חיים הופך להיות יותר ויותר תחרותי. במידה וחברה רוצה לשרוד בשוק עליה לחדש ולהתחדש כל הזמן.
בעבודה זו נדון בנושאים הבאים:
זיהוי טבעם השונה של צרכי ורצונות הלקוחות בסביבת שיווק תחרותית.
הכרה בתפקיד הפילוח , בחירת שוק המטרה והמיצוב כמרכיב מרכזי בהצלחתה.
הדוח מראה הבנה של השיווק והשוק של המוצרים בחברת "קוקה קולה"..
בנוסף הדוח יכסה את הנושאים הבאים :
זיהוי ותיאור של מוצר ,מותג ושוק נבחר . פילוח השוק זיהוי הלקוחות והתנהגותם . מיצוב המותג תמהיל השיווק של המותג מקורות ליתרון תחרותי ביקורת על תהליך השיווק של המותג .