התנהגות ארגונית

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2007
מספר מילים 2301
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

עבודה אישית במודול: התנהגות ארגונית – 2055
Organizational Behavior – 4HR015
תאריך : יוני 2007
תוכן עניינים תקציר מנהלים.. 2
מבוא. 3
חזון  החברה הינו בעל שלושה קריטריונים עיקריים.. 4
מוטיבציה. 4
רקע לבעיה. 4
קשיים במימוש התיאוריה. 6
מימוש עצמי 6
ביטחון 6
יישום התיאוריה. 6
תרבות ארגונית. 8
רקע לבעיה. 8
תרבות ארגונית. 8
יישום התיאוריה. 9
חינוך. 9
טקסים.. 9
פרסים.. 9
קשיים במימוש התיאוריה. 9
משמעות הלוגו של חברת "סלקום". 10 צלעותיו 10 צורה. 10 לחץ ושחיקה. 11
רקע לבעיה. 11
יישום התיאוריה. 12
קשיים והתמודדות במימוש התיאוריה. 14
פתרונות ביישום התיאוריה. 14
סיכום.. 15
דעה אישית. 15
בביבליוגרפיה:. 16
תקציר מנהלים "ארגון הוא יחידה חברתית, או קבוצה אנושית, הנבנית ומשתנית מתוך כוונה לחתור להגשמתן של מטרות מסוימות." (Etzioni 1964) "סלקום", הינה חברת תקשורת המובילה בישראל מזה עשור.
מאז היווסדה מתבססת הצלחתה על הבנה עמוקה של הצרכים המשתנים של לקוחותיה ושל הקהילה אליה הם שייכים. בעולם התקשורת הדינאמי, המהיר והתחרותי מחויבת להתרענן, להתעדכן ולהתאים את עצמה למציאות עסקית משתנה. מטרתה היא, לקחת את הטוב מן העבר והווה ולהעניק לו משמעות חדשה,ברורה יותר, תחרותית יותר ואהובה יותר.
כחלק מהיותה חברה מובילה בשוק, מוטלת עליה אחריות להתחדש ולכן במרוצת השנה החולפת קיימה תהליך של בדיקה עצמית וניתוח אסטרטגי.
מבוא
"סלקום" היא חברת תקשורת סלולארית ישראלית, שנוסדה בשנת 1994 כחברת הסלולר השנייה בישראל.
 "סלקום" הינה המפעיל הסלולארי לאחר שנים שבהן הייתה חברת "פלאפון" מונופול בתחום.
באותן שנים, שמרה חברת "פלאפון" על רמת מחירים גבוהה ומיצבה את הטלפון הסלולארי כשירות למנהלים ולעשירים. עם כניסתה, פנתה "סלקום" לקהלים רחבים יותר והורידה בצורה משמעותית את עלות הרכישה והשימוש בטלפונים סלולאריים.
גודל הארגון: כ-3000 עובדים.
משרד ראשי: נתניה כמות לקוחות: 2.9 מיליון מוצרים עיקריים: רשת טלפון סולארי.
חזון: מתבסס על הבנה עמוקה של הצרכים המשתנים של הלקוחות ושל הקהילה אליה שייכים. מטרתה הייתה, לקחת את הטוב מן העבר והווה ולהעניק לה משמעות חדשה,ברורה יותר, תחרותית יותר ואהובה יותר.
חזון  החברה הינו בעל שלושה קריטריונים עיקריים
1 . שירותיות- "סלקום" מציבה את השירותיות בראש סולם ערכיה , הן בתחום המקצועי והן בתחום השירות.
2. בתחום המקצועי-  להבטיח שהלקוח יקבל תשובות מקצועיות אמינות  ומוסמכות.
3. בתחום השירות-  להבטיח שהשירות יהיה מהיר , יעיל ונעים ללקוח לקבל אותו. ראוי ציין, כי בכדי להבטיח רמת שירות גבוהה משקיעה חברת "סלקום"  עלות גבוהה באופן שיטתי בטיפוח התשתית האנושית, הארגונית והערכים אצל העובדים ומעמידה לרשותם מערכות איכות מאושרות להדרכה, להכשרה ולפיתוח מצוינות.
  העבודה בפונט 14