SWOT

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2004
מספר מילים 2016
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

יסודות ניהול השיווק סמסטר א' תשס"ד תרגיל 2
ניתוח SWOT שאלה מספר
1 : Strengths: התמקדות בתל אביב – שבועון TimeOut מכוון ויוצא לתל אביב בלבד. באותו סגנון של השבועון הבין לאומי שמכוון לערים בלבד (לונדון, ניו יורק, ברצלונה וכו'). תל אביב נחשבת לעיר הבילויים בארץ ("עיר ללא הפסקה"), ות"א רבתי היא הריכוז הגדול ביותר של האוכלוסייה בארץ. זאת ועוד, חלק גדול מתושבי הערים האחרות מבלים בתל אביב – מירושלים, מנתניה, מאשדוד וכו'. העובדה שהשבועון מתרכז באזור זה מהווה יתרון ללא ספק. עובדה זו  מאפשרת לחברה למקד את השבועון באירועים של מרכז הארץ וכך לתת כיסוי נרחב ומלא של כל האירועים הבולטים והמקומות ה"חמים" שנמצאים באזור ת"א. מותג בין לאומי – שבועון TimeOut הוא מותג בין לאומי אשר קיים בערים הגדולות בעולם.
רבים מהישראלים שמטיילים בחו"ל ומגיעים לניו יורק, לונדון וכדומה מכירים אותו משם ומודעים לאיכות וליעילות שלו. כיוון שהאוכלוסייה שאליה מכוון העיתון היא אוכלוסייה מבוססת יותר אשר יכול להרשות לעצמה לטייל בחו"ל לאחר הצבא ומכירה את השבועון הבין לאומי זהו –
העבודה ללא ביבליוגרפיה וללא אזכור מקורות