מצגת על חברת פוקס - פעילות, שיווק, אחזקות, יעדים, מודל SWOT
מוסד לימוד | אוניברסיטת תל-אביב |
סוג העבודה | עבודה אקדמית |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | FOX, SWOT, סביבה כלכלית, פוקס, שיווק |
שנת הגשה | 2006 |
תקציר העבודה
המצגת עוסקת בנושאים הבאים:
רקע
פעילות החברה – חברת פוקס פעילות החברה בארץ פעילות בינלאומית סביבה כלכלית השפעת הסביבה החיצונית על החברה וגורמים מאקרו כלכליים שיווק המוצרים של החברה בארץ הסכמי זיכיון שיווק מוצרים לחו"ל מבנה הקבוצה+ אחזקות יעדים וצפי מודל SWOT דו"ח רווח והפסד מניית החברה סיכום • החברה נוסדה בשנת
1 995 תחת השם "ויזל שיווק טקסטיל בע"מ ", כחברה פרטית בישראל. ועד שנת 1999 עסקה בשיווק בגדים ומוצרי הלבשה שיוצרו ע"י " טריקו פוקס בע"מ ", תחת השם המסחרי "FOX" או "WIZEL" .
• בפברואר 2000 רכשה החברה את פעילות הייצור והשיווק של טריקו פוקס, את סימני המסחר והמוניטין של אברהם פוקס.
• בפברואר 2002 שנתה החברה את שמה ל"פוקס ויזל בע"מ " .
• בינואר 2006
העתיקה החברה את פעילות המשרדים, הניהול, העיצוב האחסון והייצור לבית FOX שבקריית שדה התעופה, דבר שעשוי להביא להתייעלות החברה.
• כיום החברה הינה אחת מגופי האופנה המובילים בישראל ומותגיה הם בין המותגים החזקים בישראל בתחום האופנה.
• פוקס עוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק מוצרי אופנה הכוללים בגדים, הלבשה תחתונה, תיקים,ואביזרים נלווים נוספים.
• מוצרי החברה מעוצבים ע"י מעצביה ומיוצרים על ידה ו/או עבורה במזרח הרחוק ובישראל.
• שיווק מוצרי האופנה נעשה באמצעות רשת החנויות של החברה תחת המותגים FOX, FOX MEN, FOX KIDS ו- FOX BABY.
• הרשת מונה כיום 164
חנויות בישראל וכ-124 חנויות באוסטרליה, סינגפור, סין, איטליה ופנמה. המצגת מונה 24 שקופיות