פרה סימנריון בנושא:האם השימוש בפרסומת יצירתית משפיעה על עמדת הצרכן כלפי המותג?

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 4575
מספר מקורות 14

תקציר העבודה

א. תוכן עניינים א.      תוכן עניינים                                                                                                      2
ב.      מבוא                                                                                                                3
ב.1   הבעיה המחקרית                                                                                       3
ב.2   השערת המחקר                                                                                          4
ב.3   שיטות וגישות המחקר                                                                                4
ג.        נושא העבודה                                                                                                    5
ג.1   מהי עמדה                                                                                                  5
ג.2   מהי יצירתיות                                                                                             7
ג.3   האם יצירתיות משפיעה על עמדת הצרכן כלפי המותג?                                               9
ד.      סיכום                                                                                                               14
ה.      ביבליוגרפיה                                                                                                      16
ב.1. הבעיה המחקרית: האם השימוש בפרסומת יצירתית משפיעה על עמדת הצרכן כלפי המותג ? הצרכן המודרני נחשף למאות מסרים שיווקיים ביום, מכאן שהסיכוי שהוא יוכל להקשיב למסרים רבים לעומק נמוך. דיבור ישיר עם הצרכן, הדורש אמינות רבה וזכירה, פשוט אינו ראלי ויעיל במציאות הקיימת, הן מבחינת מבנה המוח והקוגניציה של הצרכן, והן מבחינת התחרות העצומה שקיימת בסביבה השיווקית בין המסרים הפרסומיים השונים. עובדות אלו מחייבות את אנשי הפרסום והשיווק להעריך מחדש את השיטות בהן הם פועלים, הן כדי לשכנע צרכנים והן כדי למדוד את האפקטיביות הפרסום הרלוונטית.
בעבודה זו בדקתי את השימוש בפרסומות יצירתיות, כיצד היא מתקבלת אצל הצרכנים, וכיצד נמדדת ההשפעה שלה.
שיטת המחקר סקירה ספרותית של מאמרים שחקרו בעיות ביצירתיות, את המודל הקבוע של צריכה כתוצאה משימוש בפרסומת יצירתית, והתאמת אסטרטגיות הפרסומת היצירתית לעמדות המחשבתיות של הצרכן.