גלובליזציה ומנהיגות בחברת מוטורולה

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 2261
מספר מקורות 9

תקציר העבודה

-החוג ללימודים רב-תחומיים- מוטורולה עבודת סמינריון במסגרת הקורס : גלובליזציה ומנהיגות יולי 200 תקציר בישראל הרבה חברות העוסקות בפיתוח עבור חברות אמריקאיות. מוטורולה ישראל היא מערכת שלמה הכוללת פיתוח, העברה מפיתוח לייצור, ייצור, שיווק, מכירות, שירות ויצוא.
זהו מכלול מאוד נדיר, כאשר מדובר בחברות ישראליות שהן שלוחות של חברות זרות.
זהו תוצר של אמון שמביעה החברה האם בחברת הבת הישראלית. האמון הזה הוא תוצר של מערכת אנושית מסורה שלא פספסה מעולם במועדי גמר פיתוח, במועדי אספקה ובאיכות המוצרים, ועמדה תמיד במשימותיה ובהתחייבויותיה, כולל בעיתות מלחמה. גרף הצמיחה של החברה נמצא כל הזמן בעליה, ואחוזי הגדילה שלה הם בין 10 ל- 20 אחוזים בכל שנה.
משמעותו של הקוד האתי במוטורולה היא שכל אדם העובד בחברה הזו מחויב להתנהג ביושרה מלאה ובלתי מתפשרת כלפי עובדיו, מנהליו, ספקיו, לקוחותיו והקהילה בתוכה הוא חי. זה מתבטא בכל דבר ועניין .
מוטורולה ישראל נמצאת תחת עיניו הבוחנות של ארגון מעלה אשר מחמיא לה בהמון מקרים, לפי ארגון מעלה, למוטורולה אחריות חברתית ענפה במגוון תחומים שאותם היא משפרת משנה לשנה. מוטורולה מסייעת בתוכניות לשמירה על איכות הסביבה, מסייעת לנזקקים ולתחומי חינוך שונים במוסדות ההשכלה בישראל.
מוטורולה נחשבת על פי מעלה לאחת החברות האתיות בישראל, אשר שומרת על רמת אתיות גבוהה בסטנדרטים נוקשים, תוך כדי הטמעתם בכל דרגי הניהול השונים בחברה.
בכל פעולותיה נשארת מוטורולה נאמנה לקוד האתי וכללי האזרחות התאגידים שלה. מוטלת עליה האחריות והמחויבות להבטיח כי השפעת הארגון תהיה חיובית בכל הקשור להתנהלות עסקית, זכויות אדם, איכות סביבה וכל התחומים בהם החברה מותירה את חותמה". אלישע ינאי, מנכ"ל מוטורולה ישראל בע"מ.
תוכן עניינים
                             הנושא                                                             עמוד                                                                                                               מבוא
3
גלובליזציה
4 אתיקה ומדיניות עובדים 5-6
מנהיגות 7
תרבות ארגונית לקויה
8 אחריות חברתית 9-10 סיכום
1 1
ביבליוגרפיה
1 2