עבודה לתואר שני בניהול השיווק והתפעול, בנושא: אנטי-אייג'ינג כדרך חיים

תקציר העבודה

תקציר הייצור והתפעול של היום מהווים מרכיבים חשובים ביצירת יתרון תחרותי ועל משווקים והייצרנים למנף עובדה זו. צוותי עבודה משני הדיספלינות מהווים עבור מנהלים של היום, בסיס להתכנות טובה יותר עבור מוצרים חדשים הנשלחים לשוק. עבודה זו סקרה את השפעתו של הטרנד העולמי  – "אנטי-אייג'ינג". פיתוח של הבנה הראציונאלית ואסטרטגית עבור טרנד זה בשוק התחרותי של היום. כמו כן העבודה סקרה את את ההיבטים העיסקיים בשוק על מנת ליצור יתרון תחרותי יחודי  ומינוף של הטרנד.
בפרקה הראשון העבודה הציגה את היסטוריה והתפתחות הטרנד בעולם, כמו גם את מיצובו בשוק ושוק מטרה.
בפרקה השני העבודה הציגה את החברה הראשונה (לוריאל) שנבחרה לצורך בחינת השינוי מבחינה שיווקית ותפעולית. בפרק זה העבודה ניתחה גם את סביבתה החיצונית והפנימית של החברה התייחסה לתמהיל השיווק, פילוח שוק ושוק מטרה, מותגיות, שירותי החברה ומוצריה ולבסוף את האסטראטגיה השיווקית.
  בפרקה השלישי  העבודה הציגה שינוי אסטראטגי של שיווק והתפעול בחברת "אמריקן לייזר", עם ניתוח הסביבה החיצונית והפנימית, כמו גם ניתוח שוק ומוצרי החברה. בפרק זה מציגה העבודה גם את מותגיות החברה, שירותיה, מסחור, ואסטראטגיה השיווקית.
העבודה  בוצעה ע"י ניתוח מעמיק וביקורתי, בעזרת נתוני מחקר ממקורות אחרים. לצורך כתיבת העבודה נעשה שימוש במקורות אקדמיים, חומר מכוון ותוכנות ועזרים שונים אחרים.
תוכן עניינים
מבוא –
4
פרק 
1    – אינפורמציה על הטרנד
1 .1 היסטורה והתפתחות של הטרנד –
5
1 .2
סקירה אקדמית –…
6
1 .3 שוק המטרה ומיצוב של הטרנד אצל הלקוחות כחלק מאסטרטגיה שיווקית תחרותית – 7
1 .3.1          מיצוב הטרנד —
7
1 .3.2          פילוח שוק ושוק מטרה –.
8
פרק 2 – שינוי אסטרטגי של שיווק ותפעול בחברת – L’Oreal
2 .1 פרופיל החברה
9
2 .2 ניתוח סביבת המאקרו של L’Oreal לפי מודל PEST -.
9
2 .3 ניתוח סביבת המיקרו של L’Oreal לפי מייקל פורטר -.
9
2 .4 פילוח שוק של חברת L’Oreal והתנאים בסביבה המשפיעים במידה רבה על חברת לוריאל –… 9
2 .5 ניתוח תמהיל השיווק של L’Oreal לפי 4P -.
9
2 .6 מותגיות החברה –.
10
2 .7 שירותי החברה –…
10
2 .8 מסחור בהתייחס לתמהיל המוצר ..
10
2 .9 ניתוח פורטפוליו של מוצר "המייק – אפ" ההידראלי –
10
2 .10 האסטרטגיה השיווקית
11
2 .11 לפי DE WIT –…
11
פרק 3 – שינוי אסטרטגי של שיווק ותפעול בחברת – "אמריקן לייזר"
2 .1 פרופיל החברה –…
12
2 .2 ניתוח סביבת המאקרו של "אמריקן לייזר" לפי מודל PEST — 12
2 .3 ניתוח סביבת המיקרו של "אמריקן לייזר" לפי מייקל פורטר — 12
2 .4 פילוח שוק של חברת "אמריקן לייזר" –.
13
2 .5 ניתוח תמהיל השיווק של "אמריקן לייזר" לפי 4P —
9
2 .6 מותגיות החברה –.
10
2 .7 שירותי החברה –…
10
2 .8 מסחור בהתייחס לתמהיל המוצר ..
10
2 .9 האסטרטגיה השיווקית
11
2 .11 לפי Ansoff –…
11