ניהול ותיפעול שירותים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 4704
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

שלוחת חיפה בית הספר למוסמכים במנהל עסקים קורס:
ניהול ותפעול שירותים מטלה אישית                                        תאריך הגשה : 30.01.2007
מגישה : תוכן העיניינים תקציר מנהלים — ע"מ 3
מבוא   -. ע"מ 4
פיתוח קונספט שירות –. ע"מ 5-9
תפעול שירות ממוקד לקוח ע"מ 10-13
תוכנית פעולה לתפעול השירות — ע"מ 14-22
ביבליוגרפיה –. ע"מ 23
נספחים .. ע"מ 24
תקציר מנהלים המושג שירות מבטא פעילויות שונות בארגונים שונים ולמרות זאת, מטרת שיפור השירות זהה בכולם.
על הנהלת גן החיות לבחור את מיטב הביצועים שיובילו אותה להישגים מעולים יותר.
קביעת יעדי פעולה המבוססים על מיטב הביצועים הנהוגים היא מרכיב חיוני בהצלחתו של גן החיות.
הייתי ממליצה לגן החיות להשתמש בתהליך ה –בנצ'מרקינג, הקובע יעדי תפעול המבוססים על מיטב הביצועים שהולך ומתפשט בתעשיות שונות בעולם.
בנוסף על הנהלת גן החיות להמשיך באופן שוטף ללמוד מהטובים ביותר עד שלבסוף ילמדו ממנה.
על מנת להשיג יתרון תחרותי על הנהלת גן החיות להתחיל לפעול באופן מיידי.
תוכן העיניינים תקציר מנהלים — ע"מ 3
מבוא   -. ע"מ 4
פיתוח קונספט שירות –. ע"מ 5-9
תפעול שירות ממוקד לקוח ע"מ 10-13
תוכנית פעולה לתפעול השירות — ע"מ 14-22
ביבליוגרפיה –. ע"מ 23
נספחים .. ע"מ 24