תקשורת שיווקית

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2008
מספר מילים 6713
מספר מקורות 11

תקציר העבודה

תואר שני במינהל  עסקים סמסטר קיץ תשס"ח עבודת גמר קבוצתית – קורס תקשורת שיווקית משולבת רשת "הום סנטר" אוקטובר
2 008
תוכן העניינים
תוכן העניינים.. –
2 – רקע על הרשת והענף. –
3 – קהל המטרה.. –
4 – מיצוב הרשת.. –
4 – מאפייני התנהגות צרכנים.. – 5 – תמהיל השיווק הקמעונאי (4P) – 5 – תמהיל התקשורת השיווקית.. – 7 – בחינת נתוני הסביבה.. –
1 0 – המטרות השיווקיות של החברה.. –
1 1 – היתרונות התחרותיים של החברה.. –
1 1 – ארכיטקטורת המותג. –
1 2 – המטרות התקשורתיות ע"פ מדרג ההשפעות.. –
1 3 – אסטרטגיית המסר. –
1 4 – תמהיל מדיה משולב. –
1 6 – תמהיל קידום משולב. –
1 9 – קביעת תקציב. –
2 1 – אסטרטגיה שיווקית.. –
2 3 – לוח גאנט לתכנון התקשורת השיווקית המשולבת.. –
2 4 – מדידת יעילות הפרסום.. –
2 5 – ביבליוגרפיה.. –
2 7 – נספחים.. –
2 8 – רקע על הרשת והענף "הום סנטר" הינה הרשת הגדולה בתחום "עשה זאת בעצמך" בארץ. הרשת הוקמה ב 1993, הסניף הראשון הוקם ב 1994 בראשון לציון.
הרשת מונה כיום  43  סניפים והיא עתידה לגדול בעתיד הקרוב.
במרץ 2000 התמזגה רשת "הום סנטר" עם רשת "הנדימן" למוצרי "עשה זאת בעצמך" ובכך הרחיבה את מספר הסניפים ואת פריסתם. רשת "הום סנטר"  מציעה מגוון גדול ומקיף של מוצרים לתחזוקה וטיפוח הבית כגון כלי עבודה, צבעים ואביזרים נלווים, מוצרי פרזול, אביזרי אינסטלציה, ברזים, מוצרי חשמל וחומרי בניה, כלי בית, ריהוט להרכבה עצמית, אביזרים לרכב, תאורה, שטיחים, ארונות קיר, מחלקת מטבחים ואולמות תצוגה של קרמיקה. הכול תחת קורת גג אחת.
להום סנטר מרכז לוגיסטי חדש הממוקם ברמלה שגודלו 9000 מ"ר והוא משרת את כל סניפיה, וכן חברות אחרות בקבוצת פישמן ורשתות כמו "בסט ביי".  המרכז פועל באמצעות מערכת הפעלה ממוחשבת ורובוטיקה מלאה.
מבנה ארגוני לחברת "הום סנטר" מספר אגפים: כספים, תפעול, פיתוח עסקים, מסחר בינלאומי ומסחר לאומי. הדרג הבא מנהל כוח אדם ולאחר מכן ראשי אשכולות:
אשכול צפון ואשכול צפון, אליהם כפופים מנהלי הסניפים שלהם סגני סניפים לענייני תפעול ומסחר. תבנית זו מטילה על יחידות המשנה לספק –