סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • פרסם עבודה
  • התחבר

תקשורת שיווקית – השקת שוקובמבה – ציון 97

שנת הגשה 2005, 5569 מילים
ILS 450.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות

תקציר מנהלים   מנהלים נכבדים, בחודשים האחרונים עמלה חברת אסם על פיתוחו של מוצר חדש וייחודי ,אשר יושק בשבוע הראשון של החופש הגדול (תחילת חודש יולי). כפי שאסם נוהגת להשיק צורות חדשות לבמבה בכל תחילת עונה או לרגל החגים (במבה מאהבה, במבה על גלגלים, במבה דובים), יוצאת הפעם מהדורה מחודשת של במבה לקראת הקיץ והחופש הגדול, והפעם – במבה מצופה שוקולד. שמו של המוצר יהיה  ” שוקובמבה ” . ייחודו בא לידי ביטוי בשילוב שבין המלוח למתוק.
יש לציין כי כל מרכיביו של המוצר טבעיים וכן המוצר באישור משרד הבריאות. חברת אסם הינה קונצרן המזון הגדול בישראל, אסם נמנית בין החברות הבודדות שמתגאות בתיאור “מניחות התשתית לעצמאותה הכלכלית של ישראל”.
אסם הוקמה בשנת 1942 ומאז היא פועלת לחיזוק, שיפור וקידום ענף המזון.
החברה מאגדת ארבעה מפעלים: גבעול, יקנעם, שדרות ופתח-תקווה ושני מרכזים לוגיסטיים בפתח-תקווה וברמת השופט. לאסם קבוצת חברות-בת:
טבעול, סלטי צבר, עוף טוב, בית השיטה, מגדנות הבית וגלידות נסטלה.
אסם הינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בת”א והיא נשלטת 51% ע”י נסטלה העולמית.
הכנסותיה הרבעוניות נכון לחודש מאי 2004 הסתכמו בכ- 616
מליון ₪. הרווח הנקי שלה עלה ב- 12%, לרמה של 35 מליון ₪.
לחברת אסם מגוון רחב של מוצרים: חטיפים, פסטות, סלטים, מאפים, קפה, משקאות ולאחרונה נכנסה החברה גם לתחום דגני הבוקר, תחת המותג “במבה”.
במבה הינו החטיף הנמכר ביותר בישראל, זהו המוצר המוביל של אסם.
מטרתנו בשיווק מוצר חדיש זה, היא לנצל את נתח השוק הגדול של הבמבה ע”י מתיחת המותג ובכך להמשיך את ההצלחה של הבמבה. כך נחזק ונבסס את מעמדו של חטיף הבמבה בקרב הצרכנים ואף נמשוך לקוחות חדשים.  בדומה לשאר מוצריה של חברת אסם, ה”שוקובמבה” ישווק ברשתות השיווק הקמעונאיות המובילות כגון קוסמוס, שופרסל, קלאבמרקט, מגה ועוד קיוסקים ומכולות. הקמפיין יעשה באמצעות ערוצי המדיה השונים תוך מתן דגש לטלוויזיה ולעיתונות, לקד”מ וליח”צ .
המוטו שילווה את הקמפיין יהיה ” אין אין אין כמו במבה, של אסם – והפעם בציפוי שוקולד “.
מטרת הקמפיין: מיצובו של החטיף כדבר ה”חם” הבא בשוק החטיפים.
בשלב ההחדרה מטרתנו היא ליצור מודעות למוצר בקרב 75% מהילדים והאמהות תוך חודשיים, התנסות בקרב 45% מהלקוחות הקיימים, קניה חוזרת של כ-
2 0%, הגדלת המכירות של החברה  ב-10% לפחות ונתח שוק של 20% משוק החטיפים תוך שלושה חודשים.
סכום התקציבים הכולל אשר עומד לרשותנו הוא  2,500,000$ .
ללא ביבליוגרפיה

ILS 450.00 – קנה עכשיו קנה עכשיו התווסף לסל הקניות
מילות מפתח אוסם, אסם, במבה, שיווק, תקשורת
מקצוע/ות מנהל עסקים
מספר מילים 5569
מספר מקורות
שנת הגשה 2005

מקצועות

  • אמנות
  • אנגלית
  • אנתרופולוגיה
  • ביולוגיה
  • גאוגרפיה
  • היסטוריה
  • הנדסה ותעשייה
  • חינוך
  • חשבונאות
  • יהדות
  • כלכלה
  • מדעי המדינה ויחבל
  • מדעים
  • ממ"נים
  • מנהל עסקים
  • משפטים
  • מתמטיקה ומדעי המחשב
  • סוציולוגיה
  • ספרות
  • ספרנות ומידענות
  • סקירות ספרות
  • עבודה סוציאלית
  • פילוסופיה
  • פסיכולוגיה
  • קולנוע ותאטרון
  • קרימינולוגיה
  • שפה וספרות
  • תחומים אחרים
  • תיירות
  • תקשורת

מאגר עבודות אקדמיות

  • מחקר איכותני
  • שיטות מחקר
  • מדוע לשלם על עבודות אקדמיות ?
  • מערכת החינוך ביחס לעבודות סמינריוניות ב-2020
  • לקויות למידה
סמרטר - מאגר עבודות אקדמיות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • החשבון שלי
  • אודות אתר סמרטר
  • הצהרת נגישות
  • סרטוני הדרכה
סמרטר הינו מאגר עבודות אקדמיות האיכותי בישראל. באתר ניתן למצוא מגוון עבודות מוכנות, עבודות גמר, עבודות אקדמיות בתשלום, עבודות הגשה מוכנות, עבודות סמינריוניות ועוד.