עבודה קבוצתית במודול-יחסי ציבור

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2003
מספר מילים 3803
מספר מקורות 13

תקציר העבודה

תוכן עניינים
תקציר מנהלים……………………………………………….….עמ' – 3
מבוא…………………………………………..…… …עמ' – 4
מטלה מס' 1
הציבורים הרלוונטים….…………………………….…–…..עמ' 7-5
גורמים המשפיעים על קבלת החלטה……………..…………….…..עמ'  7
מניעים לקניה…………….……………..……… ….…..עמ'  8
החשיפה של הציבורים בהקשר לצריכת תיקשורת.……-………-עמ'  8
אמצעי קידום מכירות….……………………..………. .………..עמ'  9
דרכים לשיפור וטיפוח ערוצי התקשורת של החברה עם המדיה………עמ'  10 מטלה מס' 2
רשימת מסרים עיקריים לקמפיין ה – PR …–.…. ………-.עמ'  11
שאלון הכנה לקביעת ראיון ……………………………. ………..עמ'   12-11שאלות ותשובות מנכות למרואיין ……………..………………-עמ'   13
קווים מנחים למנהל החברה לקראת ראיון טלויזיוני…….…–..עמ'   14-13
מטלה מס' 3
ניהול משברים………………………..…………………………עמ'   16-15
טיפול במשבר הקופאין …………………………….……..……..עמ'   17-16
סיכום…………………………… -……-עמ'   18
ביבליוגרפיה…………………………………………………….עמ'   19
תקציר מנהלים במסגרת אסטרטגית השיווק, החליטה חברת טווינינגס, להגדיר את אחת מהמטרות כהגדלת נפח מכירות התה בשוק הישראלי למגזרים נוספים. אחד מהמגזרים המועדפים הוא מנהלים / מנהלות ואנשי עסקים המקיימים פגישות עסקים מחוץ לכותלי מקום עבודתם במסעדות הומות אדם בהם הישיבה לא נעימה והמונית. הרעיון הוא לפתח במגזר זה תפיסה חדשה לקיום פגישות עסקיות במנחת תה וע"י כך להגדיל את היקף מכירות החברה.
בחלקה הראשון של העבודה סקרנו את הציבורים הרלוונטים, הרגלי צריכת התקשורת של קהל המטרה והצענו באילו אמצעים כדאי להשתמש לצורך השגת המטרה.
בחלקה השני של העבודה הצגנו תוכנית פעולה לקביעת ראיון טלויזיוני עבור מנכ"ל החברה ותוכנית הכנה עבור המנכ"ל לראיון זה.
בחלקה השלישי של העבודה הצגנו את הכללים לניהול וטיפול במשברים והצעה כיצד ניתן להתמודד עם כתבה שלילית בנושא משקאות המכילים קופאין.