עבודה מעולה בשיווק ולוגיסטיקה

מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 3849
מספר מקורות 11

תקציר העבודה

תוכן העניינים
הנושא                                                                                                 עמוד סקירת ספרות ענפית ותיאורטית                                                     1
רקע על הארגון                                                                                   3
מגוון ועומק                                                                                        4
מהירות גלגול ומרווח שולי                                                               6
שיתופי פעולה                                                                                     7
קונפליקטים                                                                                       7
זכיינות                                                                                               8
טכנולוגיה קמעונאית                                                                                    8
שירות מרכזי מול שירות עצמי                                                         8
חנות מול לא חנות                                                                             9
שיווק קמעונאי, אסטרטגיות הפצה                                                            10 הפצה אינטנסיבית מול סלקטיבית ואקסקלוסיבית                      10 אסטרטגית דחיפה מול משיכה                                                        11
ניתוח שרשרת האספקה                                                                   12
שרשרת האספקה, מודל שרשרת הערך של פורטר                         12
מיצוב תחרותי                                                                                   14
סיכום, מסקנות והמלצות נוספות                                                   15
ביבליוגרפיה                                                                                       16
סקירת ספרות ענפית ותיאורטית.
בשנות ה80 תחילת שנות ה90 נוצר ביקוש רחב יותר לפעילות משפחתית המבוססת על סיפוק הגירויים של ילדים ונוער שלא מסתפקים בגנים שכונתיים או בפעילות אחרת במסגרות החינוכיות בהן הם שוהים, ( אטינגר,  1999)) .
באותה עת מציין אטינגר, (1999), החקלאות המשקית סבלה מקשיים כלכליים שנבעו בעיקר מירידה ברווחיות וצמצום החקלאות בשל משבר המים, משקים רבים פתחו את חצרותיהם לפעילות תיירותית המבוססת על אטרקציות מגוונות המיועדות לתרבות הפנאי שצברה תאוצה עם העלייה ברמת החיים. מבנים משקיים שנסגרו הפכו במהרה למשחקיות ולפעילויות מוטוריות מושכות קהל, ובהם: נחשונית,בית חלומותיי (גבעת ברנר) ,פארק המים בשפיים ,ועוד רבים אחרים.
בסוף שנות התישעים השתלבו פעילויות עם מרכזי קניות ועם מכירות של מוצריי משק. מסכם אטינגר(1999), הילדים של היום למדו לדרוש מההורים פעילות מגוונת וכשיש ביקוש אז יש גם ביצוע והוא רב. גובר, ברי (1994) מתייחסים בספרם  "שיווק לילדים":  כוחם של הילדים היום מוגבר מעורבותם ושילובם בהחלטות משפחתיות גורם להשפעתם הרבה והגדולה על הרגלי הצריכה של המשפחה כולה.
ענף הבילוי המשפחתי הוא מרכיב משנה של ענף תיירות הפנים והוא נחשב לענף-
העבודה בפונט 14