עבודה בשיווק על חברת מטרנה

מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 7375
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תיאור החברה חברת מעבדות מטרנה נוסדה בשנת 1981
כחברת בת לחברת מוצרי מעברות בע"מ שבבעלות קיבוץ מעברות. בשנת 1993 הונפקה חברת מוצרי מעבדות בבורסה לניירות ערך בתל אביב, והיום היא חברה ציבורית.מעברות עוסקת בייצור ושווק של המותג מטרנה- תחליפי חלב לתינוקות ,  המותג בונזו-מזון לכלבים וכן המותג- לה קט- מזון לחתולים. בעבודתנו נתמקד אי"ה במותג מטרנה. מאז הקמתה מובילה מעבדות מטרנה בע"מ את השוק הישראלי בתחום מזון התינוקות ומייצאת את מוצריה למדינות רבות ביניהן:
ארה"ב, קנדה, צרפת, אנגליה, ובלגיה.
החברה מעסיקה כ-120 עובדים, ביניהם אנשי פיתוח, יצור ואריזה, שיווק, תעמולה רפואית, ושירות לקוחות.  מטרנה הינה החברה היחידה המייצרת את מוצריה בישראל בפיקוח ישיר ומתמיד לאורך כל תהליך הייצור: החל מחומרי הגלם, דרך תהליכי הייצור וכלה במוצרים המוגמרים. מעבדות מטרנה עומדות בביקורות שוטפות של 5 מעבדות חיצונית וכן בתקן ה FDA ובתקנים המחמירים ביותר בעולם למערכת האיכות (HAccP, GMP) כאשר כל הפורמולות עומדות בתקנים הבינלאומיים ( EEC ,CODEX).  מטרנה פועלת ממעבדות טכנולוגיות משוכללות ומעסיקה צוות מיומן של מדענים, מהנדסי מזון, כימאים ביולוגיים ודיאטנים העובדים בשיתוף עם מרכזי פיתוח נוספים בארץ ובחו"ל, במטרה להמשיך ולהעניק לצרכן את המוצרים החדשנים והמתקדמים ביותר בתחום תזונת התינוק.
אנשי מקצוע שמלווים את כל תהליכי היצור ובקרת איכות קפדנית של מעבדה מקצועית מבטיחים איכות מוצרים מעולה. המפעל עומד בתקן 9001 ISO ותקן תנאי הייצור הנאותים G.M.P, המוכרים בעולם כולו.
כחברה המובילה בישראל, רכשה מטרנה מומחיות בתחום תזונת התינוקות במשך שנים של  מחקר וניסיון בהזנת למעלה מ 2,000,000 תינוקות בישראל.
למטרנה צוות נציגות רפואיות שנמצאות בקשר רציף עם רופאי הילדים וטיפות החלב ברחבי הארץ.  מטרנה מספקת מידע לצוות הרפואי בנושאים שונים בתזונת תינוקות ,מציגה מחקרים מדעיים מן הארץ ומהעולם ומעדכנת על  מוצריה, תוך הדגשת יתרונות ההנקה לתינוק כתזונה מיטבית.
קשר זה מסייע לצוות הרפואי להיות מעודכנים up to date  בבואם לספק מענה לדרישות  ושאלות ההורים המתעניינים
בתזונה הטובה ביותר לתינוקם.
מטרנה רואה עצמה מחויבת לשרת את לקוחותיה לא רק באמצעות מוצריה המתקדמים אלא גם בייעוץ מקצועי ובליווי אישי.  מוקד השירות הטלפוני של מטרנה מאויש על ידי אחיות או דיאטניות בעלות מידע בתחומים רבים ומגוונים.  עובדות המוקד מספקות מענה לפונים בשאלות בנושאי תזונה והתפתחות הילד ואף מייעצות בנושא הנקה.  ניתוח סביבה פנימי:
שיווק מוניטין- איכות מוצר- חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק, לכן במעבדות מטרנה, פיתחו את הנוסחה הקרובה ביותר בהרכבה לחלב אם – מטרנה הנוסחה המשולשת – המכילה רכיבים ייחודים אשר קיימים בחלב אם ותורמים להתפתחות, חיסוניות ולעיכול של התינוק.
שימוש במטרנה פירושו שבכל שלב בגדילתו יקבל התינוק את שילוב הרכיבים הייחודי הנחוץ להתפתחותו התקינה, בדומה לתינוק הניזון בהנקה. מעבדות מטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה בישראל, מייצרת בישראל, בפיקוח ישיר ומתמיד של צוות מדענים ומדעניות שבריאות התינוק חשובה להם יותר מכל. מעבדות מטרנה עומדות בביקורות שוטפות וכן בתקן ה FDA ובתקנים המחמירים ביותר למערכת האיכות ולמערכת מניעת סיכונים בריאותיים לתינוקות (HACCP). מערכות הייצור, האריזה, המעבדה ובקרת האיכות עובדות עפ"י תקני GMP בינלאומיים הספציפיים לתחליפי מזון לתינוקות. היחידה עם LC PUFA רכיב ה LC PUFA אשר בחלב אם, הוכח במחקרים כתורם להתפתחות השכלית IQ ולהתפתחות המוח.
כמו כן  מינרלים כגון ברזל וסידן הנחוצים להתפתחות גופנית תקינה ולבניית השלד והעצמות.
היחידה עם  רכיב ביו (BIO)  פרוביוטי רכיב הביו (BIO) שבחלב אם – חיידקים "ידידותיים" העוזרים לגוף להילחם בחיידקים המזיקים וכך מסייעים לחיזוק ההגנה הטבעית של הגוף. ויטמינים מסוג E , C – הנם אנטיאוקסידנטים – עוזרים במניעת תהליכים מזיקים ומשפרים את כושר …
ללא ביבליוגרפיה