פיצויים,אינטרס הסתמכות,אינטרס ציפייה,חוזים,דיני חוזים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 1258
מספר מקורות 14

תקציר העבודה

*1200 מילים פיצוייםלפצות נפגע על נזק להעמיד במצב לולא הופר חוזה וקויםכל הפרה,בנוסף לאכיפה,ביטול,כיחידה אינה כפופה למבחן הצדק. פילוס יבחר בין פיצויים משולבים לפי ס'11,10,(לפי ס'12)ו13
לחוק התרופות,לבין מוסכמים לפי ס'(א)15 וס'15ב  שומר זכויותיו.ומקנה בחירה בדרכים חלופיות,ולא כמצטברות.סעדים מצטברים נבחן כל מקרה לגופו,הקפדה כי אינן סותרות מהותית,וצירופם לא מביא להתעשרות שלא ע"פ דין,יבחר בס'15איהיה מוגבל,וללא הוכחת נזק,או פיצויים בלתי-מוגבלים+הוכחת נזק(10,13למעט ס'11)השיקול להערכה של ביהמ"ש.
  פילוס-חרטטווי פילוס-הפרו חוזה ושמו קץ לחייו.
 ס'7(א)לחוק החוזים ההפרה יסודית בסירובי להצעתם בוטל כדין. חרטטווי-הפרה אינה שמה קץ לחוזה.
ס'8לא בוטל כדין ולא נתן ארכהס'7(ב)   פילוס-ס'1פער בין החוזה לבין קיומו למעשהס'2הפרה תנאי לסעדים.   ס'10-"הנפגע זכאי"מבחן דו שלבי קיומו והיקפו של נזק מההפרה ותיחום הנזק-סיבתיות וצפיות(אובייקטיבי וסובייקטיבי) (מאתרים נזק ותוצאותיה קש"ס).ומייחדים מתוכם נזקים צפויים)תנאים מצטברים.) פילוס-אינטרס הציפיה "עקב ההפרה ותוצאותיה" על חרטטווי להחזיר אותי למצב לו קוים החוזה,הפיצוי טיפוסי הפסד ישיר של טובת הנאה לנסוע בלימוזינה משוריינת  המתנתי חצי שעה ואיחרתי נזק תוצאתי של פגיעה במוניטין  הגעתי ברכב פחות טוב(לפי דעתו)ואני איש עסקים מכובד והפסד של 5000 יותר.
אינטרס ההסתמכות אין רואים בקיום מחייב וההסתמכות כמשני –