עבודה זו עוסקת ביחסי ציבור, ניהול קמפיין,ניהול משבר, כל זה ע"פ מודל RACE

תקציר העבודה

תקציר מנהלים בעבודה זו נציג תוכנית יחסי ציבור עפ"י מודל RACE  כמודל מוביל לבניית תוכנית יחסי ציבור עבור עמותת "אתגרים", תוך שילוב מודל  Johnson 1948.
במודל   RACE בשלב א'  RESERARCH זיהינו והגדרנו את הבעיה העומדת בפנינו, וזאת,להגברת מודעות הציבור בדבר פעילות אתגרית בקרב הנכים ובעלי המגבלויות בישראל.
כמו כן, סקרנו את קהל בעלי העניין וביצענו ניתוח לתמונת מצב החברה עפ"י PEST , ו- SWOT  בתחומים הרלוונטיים.
בשלב ה–ACTION הצבנו יעדים לטווח קצר וארוך וגיבשנו מטרות אסטרטגיות הכפופות ליעדים, לצורך קידום התודעה ולשינוי תפיסת הציבור ובכלל זה,  מיצוב  העמותה כעמותה יחודית המאפשרת לאוכלוסיית הנכים והמוגבלים בישראל לבצע פעילויות הנהתפסות כמובן מאליו בקרב כלל האוכלוסייה.
הצבנו יעדים לטווח קצר ולטווח ארוך ואפיינו את קהל בעלי העניין תוך הגדרת קהל המטרה למימוש ויישום תוכנית יחסי הציבור.
בשלב ה-COMMUNICATION בנינו תוכנית תקשורת הצבנו אסטרטגיה להחדרת נושא הנכים בישראל ובעלי המגבלויות בכלל וקיום פעילות אתגרית של אותה אוכלוסיה בפרט למודעות של הציבור וגיוס כספים ממקורות פרטיים בנוסף על המקורות העסקיים.
בשלב ה-EVALUATION  ביצענו בדיקה של אפקטביות התוכנית החל מתחילתה של תוכנית יחסי הציבור ועד סיומה.
תוכן עניינים
מבוא -…4                                         קביעת תכנית תקשורת ..6
                                        תוכנית יחסי ציבור(שלב ה-RESEARCH) -10                                     שלב ה-COMMUNICATION  ..14                                              ניהול משבר .17                                     הודעה לעיתונות –18
                                    סיכום –19
                                    ביבליוגרפיה .20