עבודה זו עוסקת ביחסי ציבור, ניהול קמפיין,ניהול משבר, כל זה ע"פ מודל RACE
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | י מודל RACE, יחסי ציבור, ניהול משבר, ניהול קמפיין, שלב ה RESERARCH, שלב ה-COMMUNICATION, שלב ה-EVALUATION, שלב ה–ACTION |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מילים | 3951 |
מספר מקורות | 10 |
תקציר העבודה
תקציר מנהלים בעבודה זו נציג תוכנית יחסי ציבור עפ"י מודל RACE כמודל מוביל לבניית תוכנית יחסי ציבור עבור עמותת "אתגרים", תוך שילוב מודל Johnson 1948.
במודל RACE בשלב א' RESERARCH זיהינו והגדרנו את הבעיה העומדת בפנינו, וזאת,להגברת מודעות הציבור בדבר פעילות אתגרית בקרב הנכים ובעלי המגבלויות בישראל.
כמו כן, סקרנו את קהל בעלי העניין וביצענו ניתוח לתמונת מצב החברה עפ"י PEST , ו- SWOT בתחומים הרלוונטיים.
בשלב ה–ACTION הצבנו יעדים לטווח קצר וארוך וגיבשנו מטרות אסטרטגיות הכפופות ליעדים, לצורך קידום התודעה ולשינוי תפיסת הציבור ובכלל זה, מיצוב העמותה כעמותה יחודית המאפשרת לאוכלוסיית הנכים והמוגבלים בישראל לבצע פעילויות הנהתפסות כמובן מאליו בקרב כלל האוכלוסייה.
הצבנו יעדים לטווח קצר ולטווח ארוך ואפיינו את קהל בעלי העניין תוך הגדרת קהל המטרה למימוש ויישום תוכנית יחסי הציבור.
בשלב ה-COMMUNICATION בנינו תוכנית תקשורת הצבנו אסטרטגיה להחדרת נושא הנכים בישראל ובעלי המגבלויות בכלל וקיום פעילות אתגרית של אותה אוכלוסיה בפרט למודעות של הציבור וגיוס כספים ממקורות פרטיים בנוסף על המקורות העסקיים.
בשלב ה-EVALUATION ביצענו בדיקה של אפקטביות התוכנית החל מתחילתה של תוכנית יחסי הציבור ועד סיומה.
תוכן עניינים
מבוא -…4 קביעת תכנית תקשורת ..6
תוכנית יחסי ציבור(שלב ה-RESEARCH) -10 שלב ה-COMMUNICATION ..14 ניהול משבר .17 הודעה לעיתונות –18
סיכום –19
ביבליוגרפיה .20