פרסום: בריף וניסוח הבטחה פרסומית למצלמות אולימפוס
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אולימפוס, בריף, הבטחה פרסומית, פרסום, פרקטיקום בפרסום |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מילים | 1295 |
תקציר העבודה
תקציר עבודה: פרקטיקום בפרסום- בריף פרסומי למצלמות Olympus העבודה כוללת כתיבת בריף עבור קורס פרסומי בתוכנית תקשורת שיווקית במרכז הבינתחומי.
חברת אולימפוס השיקה דגם חדש בקטגוריית "מצלמות דמויות ה-SLR – Olympus SP-550 UZ".
שוק המצלמות הדיגיטליות מתאפיין ברמת תחרותיות גבוהה ופיתוח מתמיד של דגמים חדשים. היבואן המקומי פנה למשרד הפרסום בו אתם עובדים וביקש עליכם לכתוב העבודה הינה הצעה לקמפיין החדרה של הדגם בישראל; בריף מקצועי ותמציתי למחלקה הקריאטיבית, המבוסס על תחקיר וניתוח שיווקי, ואסטרטגיה פרסומית מעניינת ומשכנעת.
סעיפי העבודה:
ניתוח המוצר השוק והמתחרים הגדרת קהל היעד ומאפייניו ניתוח SWOT תמציתי הגדרת מטרות הפרסום ההבטחה הפרסומית "סיבות להאמין"
8 . קריאייטיב ללא ביבליוגרפיה