ניתוח אסטרטגי חברת קסטרו

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2003
מספר מילים 3995
מספר מקורות 9

תקציר העבודה

קורס "ניהול אסטרטגי" עבודת סיכום- קסטרו מודל בע"מ תאריך:10.07.2003
תמצית מנהלים חברת קסטרו מודל בע"מ הינה חברת ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב והינה אחת מהחברות המובילות בענף.
החברה עוסקת בעיצוב יצור ושיווק מוצרי אופנה ופנאי ללקוחות פרטים צעירים באמצעות רשת חנויות הנושאות את השם "קסטרו" ו"קסטרו מן".
ענף האופנה בארץ נמצא בשיעור צמיחה קטן, מרבית היצור בענף מתבצע ע"י קבלני משנה מחו"ל.
על סמך ניתוח הענף בארץ– האטרקטיביות בו בינונית עד נמוכה ועל כן על החברה להתפתח לשווקים או ענפים נוספים.
מניתוח הנתונים הפיננסים ניתן לראות כי הכנסות החברה צמחו בצורה מהירה בשנים 1999-2003 ושיעור רווחיות החברה הינה גבוהה, כמו כן החברה שומרת על נזילות גבוהה ומנוף פיננסי נמוך, דבר המאפשר לה להשקיע ולהתפתח.
מטרת העל של החברה הינה להגדיל את היקף מכירותיה ורווחיותה ובשל כך נבחרה מבין חלופות  שיוצעו אסטרטגיה  של כניסה לשווקים חדשים בחו"ל.
לצורך יישום האסטרטגיה לפתח החברה חטיבה בינלאומית אשר תקים רשת חנויות בינלאומית באירופה בשיתוף עם שותף אסטרטגי  כמו כן תצא החברה בקמפיין פרסומי מסיבי.