קריירה ופיתוח עצמי - A 20

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 2590
מספר מקורות 3

תקציר העבודה

מבוא
מטרת עבודה זו היא  להבין את מעגל הלמידה , הכוחות הפועלים והדינאמיקה הקיימת בשוק העבודה  ואיך אני עם נתוני האישיים מסתגל לדינאמיקה זו , מתכנן ובונה תיק קריירה  ותכנית לקריירה עצמית ומצליח לעקוב ולנהל אותה .
חלקה הראשון של מטלה זו עוסק בסקירת 2 מודלים של קריירה מודרנית תוך דיון בקורתי והשלכות המודלים על קריירה, בחרתי להתמקד בקריירה חסרת גבולות ובקריירה פרוטאינית תוך סקירה של התפתחותן והשלכותיהן על קריירה של בוגר אוניברסיטה.
בחלקה השני של המטלה אתמקד במעגל הלמידה של Kolb תוך בניית דוחות 3 דוחות שיקוף שבחרתי לבצע על כתיבת קו"ח,השתתפות בראיון עבודה ומילוי שאלון פיתוח עצמי בכיתת הלימוד במהלך השיעור זאת תוך כדי הסקת מסקנות והשלכות על הקריירה האישית שלי.
בחלקה האחרון של מטלה זו בניתי תוכנית פעולה לקריירה תוך בחירת מטרת קריירה אחת לטווח ארוך פירוקה ליעדים וכתיבת תוכנית פעולה על פי מודל SMART לכל אחד משלושת היעדים.
David Kolb   טוען שתהליך הלמידה טמון בכל חוויה שאנו חווים ואשר גורמת לנו להרהורים, לפרשנויות ולהסקת מסקנות עתידיות.
התנהגות היא  לאור התובנה והלקחים שאנו מפיקים הם  לאור החוויה שחווינו ורק אם חל שינוי בהתנהגות כתוצאה מהחוויה,  ואכן אפשר לומר  שמתחיל תהליך הלמידה –
תוכן עניינים
מבוא                                                                                                                סקירת שני מודלים של קריירה מודרנית             צורת שינוי הקריירה             השלכות פוטנציאליות על קריירה של בוגר אוניברסיטה                                                                                                 ניתוח S.W.O.T אישי                                                                                        6
ניתוח S.W.O.T משלושה מכרים                                                                                   7
מודל (חלון) גו'הרי                                                                                              8-9
בחירת 3 חולשות והצגת היעדים במבנה S.M.A.R.T                                           10-12
הצגת אבני-דרך ומדדים להצלחה                                                                                   13
סיכום ומסקנות                                                                                                 14
ביביליוגרפיה                                                                                                     15