מ.מידע בעסקים

מקצוע
שנת הגשה 2008
מספר מילים 4150

תקציר העבודה

מבוא
חברת "ערנטרו" היינה רשת אופנה לצעירים אשר משלבת אופנתיות תוך עמידה בסטנדרטים בינלאומיים ושימת דגש מיוחד על שיפור תמידי וחדשנות.    כמו כן לחברה מפעל בדים קטן וייחודי במזרח הרחוק אשר מספק חומרי גלם לחברות אופנה ברחבי העולם. במפעל זה עובדים כשלושים עובדים.
החברה גדלה בצורה משמעותית בשנתיים האחרונות ופתחה עשרה סניפים בנוסף לעשרה הקיימים. לחברה תוכנית עתידית להקים עוד שלושה סניפים באירופה.
הסניף המרכזי של החברה נימצא בת"א, שם גם יושבת ההנהלה הבכירה. בחברה מעוסקים סה"כ 200 עובדים בכל הסניפים בארץ.
לחברת "ערנטרו" יש מספר רב של מעצבים אשר תפקידם לעצב ביגוד אופנתי וכמובן ייחודי.  המעצבים עובדים עם ספקים (בעיקר בדים) במזרח הרחוק וכן עם  מתפרות לייצור הביגוד.
לחברה יש מערכת מחשוב בסיסית בכל אחד מהסניפים אך יש בעיתיות בכך שאין מערכת מידע מרכזית  אשר תרכז את המידע שהתווסף לאחר גדילת הרשת. דבר זה  פוגע בקצב העבודה וביעלות, באיבוד לקוחות ואף גורם להפסדים בחלק מהסניפים.
לאור עובדה זו יוקמו בחברה סוגי מערכות מידע שונות  אשר ישמשו את כל עובדי החברה מהדרגים הזוטרים ביותר, דרך מנהלי הביניים  ועד למנכ"ל החברה. דבר זה יסייע לשפר את התיאום בין מחלקות העסק השונות ואת השירות ללקוחת, להתמודדות מול מתחרים, לשרוד ולהתפתח ע"י הגדלת המכירות והרווחים.  זמינות המידע יאפשר החלטות  אמינות ומדויקות תוך קיצור תהליכים.
כמו כן יש צורך להקים אתר אינטרנט אשר ישרת את מחלקות החברה, לקוחותיה וספקיה.  פרסום, מכירה ותמיכה במוצרי החברה באמצעות האינטרנט יגדיל את שוק הלקוחות, ישפר את מערך שירות הלקוחות ויגדיל משמעותית את רמת המכירות של החברה.
העבודה ללא ביבליוגרפיה