שיפור עסקי עבודה מצויינת בציון A

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2008
מספר מילים 5895

תקציר העבודה

"עיצוב מחדש של חברה פירושו להשליך הצידה שיטות ישנות ולהתחיל הכל מחדש. פירושו, לחזור אל נקודת ההתחלה ולהמציא דרך טובה יותר לעשיית המלאכה. חשיבה יסודית מחדש, ותיכון קיצוני מחדש של תהליכים עסקיים במטרה להשיג שיפורים מרשימים במדדים חיוניים קיימים של ביצועים, כגון עלויות, איכות, שירות ומהירות" .
מטרת העבודה זו היא לסקור את חברת Easy-QA בדיקות תוכנה בע"מ ולבדוק את תהליכי מתן השירותים שלה. תכלית העבודה היא לבדוק אפשרות של הגברת הפעילות ולפתח דרכים חדשות  לשיפור מהירות ואיכות מתן השירות שלה. אני אדון בשינוי בשיטת Bpr  לניתוח והנדסה מחדש של התהליכים העסקיים בארגון תוך שימת דגש הן על הצד העסקי והן על הצד הטכני.
אסביר את שלבי ה-BPR כולל משכי ביצוע, משאבים ותקציב, אעריך את ההסתברות לסיום הפרוייקט במועד, ולבסוף אערוך השוואה מפורטת לשיטת הקייזן.
פעילות קבוצת Easy-QA, על מגוון שירותי הבדיקות והאיכות, המדע והטכנולוגיה שברשותה, מבוצעת תוך הקפדה על תודעת שירות גבוהה, ועל מתן קדימות לצרכיו של הלקוח ולנוחיותו.
כחלק מתפיסה זו, שומרת החברה על מיקומה כמובילה בכל תחומי עיסוקה דבר המהווה את קרש הקפיצה המשמעותי ביותר של החברה בפעילותה בענף בדיקות התוכנה ובדיקות האיכות, כך שהמחירים שלה הם המחירים התחרותיים ביותר בארץ, אלמנט זה מושך אליה לקוחות רבים שקונים כמובן גם שירותים נוספים, כמו הקמת צוותי בדיקות פנימיים והסמכת תקנים בין-לאומיים, דבר שמגדיל את מחזור המכירות של החברה מידי חודש.
קהל הלקוחות שלEasy-QA  הינו קהל גדול ומגוון הכולל את כל שכבות התעשייה וניתן לראות כי כושר המיקוח של הלקוחות הינו כושר מיקוח גבוה, מאחר ומדובר בענף דיי רווי מאחר וקיימות חברות מתחרות המציעות מגוון רב של שירותים דומים.
מאחר ואין חובה על הלקוח לחזור ולהשתמש בשרותיה של חברת Easy-QA בעתיד על החברה להפכו ללקוח מרצון, ואף להיות נציג החברה בשוק.
כאשר מדובר בשירותי בדיקות איכות ותוכנה, מייחס הלקוח חשיבות לאיכות השירות וקבלת השירות בצורה מהירה ומתאימה לו.
חברת Easy-QA מאמצת את תפישת ניהול האיכות הכוללת במגמה להצטיין ולבסס את מעמדה כחברה המובילה בענף בתחום האיכות כבשאר התחומים.
החברה מפגינה אמינות והוגנות כלפי לקוחותיה וספקיה, ומערכת האיכות בחברה מתאימה לתקן הישראלי 2000: 9001 ISO ופועלת לפיו.
העבודה ללא ביבליוגרפיה