עבודה במבוא לניהול התפעול

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 7727
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

תקציר מנהלים:
"ניהול התפעול והייצור" או ניהול התפעול , מוגדר כאוסף של פעולות הקשורות בתכנון תהליכי ייצור שונים אשר קיימים בארגונים וחברות. המונח תהליך ייצור מתייחס לפעילויות השונות שארגון מבצע על מנת להפוך תשומות לתפוקות.תהליך זה קיים בכל ארגון אם הוא ארגון יצרני תעשייתי או כזה המספק שרות.ביצוע יעיל של כלל הפעולות מתאפשר אודות השימוש בשילוב טכניקות הקשורות זו בזו.
בעבודתי זו דנתי בחברת "THOMAS MANUFACTURING" בעלת קו ייצור של מטהרי אוויר.
עבודתי התמקדה בגישות לניהול מלאי בחברה, מו"מ עם ספקים , שיטות רכש, גישות לניהול ספקים, מערכת בקרת איכות וקביעת דרישות לתכנון מחסני המפעל.
בעבודה זו אציע הצעות שיקדמו את הארגון לשלב הבא.
קריאה מהנה.
תוכן עניינים:
שם הפרק                                                                                         עמוד מבוא …4
פרק 1
המלצות לארגון בנושא ניהול חומרים 5-15
פרק 2
המלצות טים ינגר –.16-18
פרק 3
גישה לניהול ספקים -..19-21
פרק 4
בניית מערכת בקרת -..22-26
פרק 5
מערך מפעל -27-33
ביבליוגרפיה -34
מבוא:
בסביבה העסקית הדינאמית, המושפעת מטכנולוגיה מתקדמת, שינויים כלכליים ותחרות גלובלית, מהווים ניהול חומרים, גישות לניהול ספקים, בניית מערכות בקרה לארגון ומערכי המפעל מרכיב חשוב ביותר ברווחיות החברה, ויכולת התחרות שלה. זמינות, איכות ועלות החומרים הנרכשים הם אלה העלולים להפוך פרויקט רווחי להפסד או להצלחה משגשגת.
נושא העבודה הינו רחב, ונותן הכרות עם מושג שרשרת האספקה בכך נוכל להקטין עליות, להגדיל רווחיות, להדק שיתופי פעולה, ולצמצם אי-ודאות.
שרשרת האספקה מכילה בתוכה את הרכש ,ייצור, אחסון, הפצה ותובלה.
העבודה סוקרת את השלבים הנדרשים להטמעה וישום של כל התהליכים בארגון וכן את הקשיים הצפויים לצד התועלות שיצמחו לארגון משיפורים אלו.