ניהול– הצגות נתונים פיננסיים–2220-מפורטת!!!

תקציר העבודה

מבוא – לצורך ניתוח היחסים והיכולות הפיננסיות של "פיץ בע"מ" השתמשנו בכלים הבאים :
מדדי רווח ותשואה להון לצורך ניתוח מאפייני דו"ח הרו"ה של החברה . מדדי איתנות לזמן קצר למדידת האיתנות הפיננסית ומידת הסיכון בה פועל העסק .
איתנות לזמן ארוך למדידת ערך פעולת הכסף של הארגון ומידת הסיכון הו פועל העסק.
יכולות תפעוליות וכן את כוחות השוק הפועלים עם או נגד הארגון . ובדקנו יכולות ופעילות מלאי וכן ניתחנו את הפעילות האינטגרטיבית בין המדדים והיכולות והגענו למספר מסקנות אשר מאירות את המצב הפיננסי ו/או את הבעיות הפיננסיות בהם נמצאת החברה .
המסקנה העיקרית שעומדת לנגד ענינו היא הצורך לשלב מערכת לניהול וקבלת החלטות אסטרטגיות (Strategy Information System) ושכוללת מספר פרטים שאינם מופיעים בנתונים הפיננסים אשר יאפשרו לצביקה לקבל החלטות טקטיות בזמן אמת ואסטרטגיות כהכנה לעתיד ע"מ לשפר את הביצועים הפיננסיים של החברה .
יש להזין פרמטרים הכרחיים ל- TPS ו- MIS כגון : הצגה גרפית של עלויות תקורה כלליות ומגדריות , עלויות המכר והרווח הגולמי , התפלגות המכירות – עונתיות , מדרגי אשראי (לקוחות וספקים) , התפלגות של הוצאות אחרות (לפי פרמטרים) , מאפייני תקורה כלליים ומגדריים רווח והפסד גרפיים לפי פרמטרים . כמו כן יש לקבל מידע ענפי וכן מידע ממתחרים (מודיעין עסקי) או מתחרים פוטנציאלים .
כדי לשקול להוסיף במקום העובדים המיותרים בשפילד איש שיווק ושטח – להגביר את המיקוח מול הספקים וכן לשלם באשראי (DSS).
קבלת יחידות מידע אלו תאפשר לספק כלים פיננסים (וגם ארגוניים) שיאפשרו להנהלה לנתח ביתר בהירות ויעילות את המידע הפיננסי שנאגר בה , מה שיוביל ליעילות ארגונית גדלה גם בתנאי שוק לא יציבים או משתנים במהירות (קניה דרך אינטרנט , מתחרים בתוך שטחי העוגן שלו ושינויי תפעול של כ"א) ויעילות פיננסית של קבלת מידע אפקטיבי ויצירת אופרציות לביצוע בתוך שרשרת האספקה במהירות מספיקה כדי לייעל את שרשרת הערך של השירותים והמוצרים שהחברה מציעה .
תוכן עניינים- מבוא – עמוד
2 פרק 1 – ניתוח המצב הפיננסי על פי הנתונים הקיימים — עמוד 3 – 5
פרק 2 – המידע החסר על פי התחומים השונים ומידת נחיצותו לקבלת החלטות                          מתאימות .עמוד
6  פרק 3 – סיכום, מסקנות והמלצות —
עמוד 7
ביבליוגרפיה – -.עמוד
8 נספחים