תיירות-שיווק

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2008
מספר מילים 2249
מספר מקורות 9

תקציר העבודה

תוכן עניינים:
מבוא                                                            עמ' 3-4
תמהיל שיווקי- PEST                                    עמ' 5
7P                                                              עמ' 6
ניתוח סביבה שיווקית-מאקרו                            עמ' 7-8
ניתוח סביבה שיווקית-מיקרו                            עמ' 9-10 SWOT                                                      עמ' 11
ביבליוגרפיה                                                 עמ' 12
מבוא:
שיווק הינו פעולה עסקית שמסגרתה עוסק תאגיד בקידום מכירות של מוצריו/שרותיו וביצירת ביקוש בקרב קהל לקוחות פוטנציאלי. פעילות השיווק באה לקבוע עבור הארגון מי הם לקוחותיו.
עפ"י קוטלר  1991 "תהליך חברתי וניהול באמצעותו משיגים יחידים/קבוצות את מה שהם צריכים ורוצים ע"י יצירה, הצעה, המרה של מוצרים בעלי ערך עם יחידים וקבוצות אחרים.
שיווק כולל בתוכו את הנושאים הבאים שעליהם נרחיב בהמשך: אסטרטגיה שיווקית, מותג, תמהיל שיווק (ישום האסטרטגיה), תקשורת שיווקית, פרסום, קידום מכירות/מותג, שיווק למגזרים/קהל יעד פוטנצאלי.
בעבודה זו נתמקד ברשת ישרוטל .
רשת ישרוטל התחילה ב1981 כאשר מר דיוויס לואיס, היזם והבעלים של רשת ישרוטל הקים בלב אילת עיר כמעט שוממה מלון מפואר וייחודי " מלון המלך שלמה" מכאן והלך הופכת אילת למוקד הנופש המרכזי  של מדינת ישראל.
מאז ועד היום הזה רשת ישרוטל שמה לעצמה מטרה –להגשים לכל אחד ואחד מלקוחותיה את חלום החופשה הפרטי שלו…"מלון לכל חלום"..והבטחה לחופשה מושלמת.
כיום מר רפי שדה- מנכ"ל ישרוטל ניהול מלונות 1981 בע"מ.
ברחבי ישראל מס' מלונות שלכל מלון משימה להגשמת חלום:
באילת:
רויאל ביץ- חופשה מפנקת, ברמה גבוהה ביותר.
מלך שלמה – חופשה לכל המשפחה ספורט קלאב-חופשה מלאת ספורט לכל המשפחה לגונה-הכול כלול, חופשה ללא ארנק לכל המשפחה רויאל גרדן- מלון סוויטות למשפחות האוהבות להרגיש בבית גם בחופשה.
אגמים- חופשה מרגיעה, החדרים בנויים סביב אגם מים גדול.
ריביירה קלאב- חופשה אינטימית ורגועה בחיק המשפחה ובתקציב נתון.
                                         תמהיל שיווק:
פעולה שהחברה נוקטת במסגרת ישום אסטרטגית השיווק אשר עוסקת בתכנון מדיניות החברה ודרכי פעולה להשגתה, ניתוח הסביבה ומצב החברה בשוק, הערכת מצב, קביעת מיצוב המותג התדמית ומאפייני אישיות המותג שיענו על תפיסותיהם והעדפותיהם של קהל היעד.
העבודה בפונט
1 4
סה"כ 2271
מילים