ניתוח סמיוטי של דימויים חזותיים בקמפיין חסות של חברת בליסטקס "המונה ליזה"+פריימים של הקמפיין חסות- עבודה !

תקציר העבודה

ניתוח קמפיין החסות של חברת "בליסטקס" הפרסומת אותה בחרתי לנתח היא קמפיין חסויות למותג "בליסטקס" (נספח א) שעלה בערוץ 22 בפברואר בשנת 2008 והוא משובץ כחסויות לתכניות בפריים-טיים למשך שלושה שבועות. המשפט המלווה את הקמפיין הוא:
"בליסטקס – לטיפול ולטיפוח שפתיים יבשות וסדוקות". בחסות אנו רואים את דמותה של "המונה ליזה" כשהיא נראית עם עור סדוק ויבש וברגע שהיא מורחת על שפתיה את משחת ה"בליסטקס" החיוך שלה ושפתיה חוזרים להיות יפים ורעננים כמו בציור המקורי. תחילה אני אציג את הפרסומת על פי מודל יעקובסון שטוען שכל תקשורת מכוונת להשגת מטרה וצריך לבחון אותה בכל מגוון הפונקציות שלה.
תוכן עניינים
מבוא_________________________2
ניתוח הפרסומת_________________3-5
סיכום________________________6
ביבליוגרפיה____________________7
נספח א'_______________________8
נספח ב'_______________________9