מבוא לניהול התפעול
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אופיס דיפו, אסטרטגיה תפעולית, המודל של היל, מערכת בקרת איכות, ניהול התפעול, פיתוח מוצרים חדשים, שרשרת האספקה |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 3876 |
מספר מקורות | 8 |
תקציר העבודה
קורס מבוא
לניהול התפעול – 2052
סמסטר:
חורף 05/06
קורס:
10/05 יום לימודים א' ארוך.
תאריך הגשה: 5/02/06
תוכן עניינים
מבוא
3
הצגת הארגון ותאור מע' האיכות הקיימת בו
6 -4
הצעה למע' של בקרת איכות 9-7
מודל היל, אסט' תפעולית עפ"י היל.
12-10 שרשרת האספקה של הארגון
1 7-13
הצעות לניהול שרשרת האספקה
2 0-18
פיתוח מוצרים חדשים
2 3-21
ביבליוגרפיה
2 4
מבוא
התפעול כמערכת: זו קבוצה של פריטים או רכיבים המקושרים בניהם, בהם כל פריט יפעל בצורה אחרת בנפרד, וגם בשילוב עם שאר הפריטים.
ארגון מתחלק ל3 תחומים פונקציונליים ראשיים: תפעול, שיווק ומכירות, כספים ומנהל. בעבודה זו תהיה התמקדות בתהליך התפעול. התפעול מטפל בכל הפעילויות משלב סיום פיתוח המוצר דרך שלב הייצור, האריזה, המשלוחים ועד שלב מתן השירות אחרי מכירה. כל המערכות, כל התחומים הן חשובות באותה מידה, אבל מה החשוב ביותר הוא שילוב של כל התחומים האלה לעבודה ביחד. בעבר, הראייה התבססה הרבה יותר על הפונקציות, והיום מתבססים הרבה יותר על הפעילויות. כלומר, מתעניינים בתהליכים שהארגון מבצע ואיך הוא מבצע ופחות מי מבצע. לסיכום, המטרה של כל ארגון עסקי היא לתת ללקוח ערך מוסף, כלומר לתת ללקוח מה שהוא מצפה ומעבר לכך.
במשפט אחד ניתן לסכם זאת ולומר ש"הלקוח מצפה לקבל שירות ברמה טובה עם זמני תגובה קצרים".
העבודה כתובה בפונט 161
!