שיווק עכשווי - שימוש באתר אינטרנט בשיווק בנקאי

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 4057
מספר מקורות 9

תקציר העבודה

תקציר:
עבודה זו בחנה את השימוש באתרי האינטרנט של הבנקים בישראל בכלל ושל בנק המזרחי טפחות בפרט, בכל הנוגע בגלישת הלקוחות באתרים, במקום ותפקיד האתר באסטרטגיה השיווקית של הבנקים ובשיווק האתרים עצמם. השיטה האסטרטגית הנהוגה בכל אתרי הבנקים בישראל היא אסטרטגיה יציבה ומסורתית המשווקת את אתר הבנק ללקוחות הבנק עצמו, ללא שימוש ביחידה עסקית  (SBU’s)נפרדת לאתר. אתרי האינטרנט משמשים כאינטראנט (רשת פנימית), ולמעשה אינה משתמשת במאפיינים ובייחודיות של הרשת כרשת שיווק אפשרית (מקום הפצה), ללקוחות הרשת ולכל לקוחות הבנקים.
שימוש "בחדשנות אסטרטגית", הכוללת אסטרטגיית פיתוח שוק ואסטרטגיית הגוונה עם מרכז משותף שתמצא או תפתח שימוש באתר ללקוחות חדשים (חדשים בבנק וחדשים בשימוש באתר כמו יבואנים, יצואנים וכדומה), יחד עם מוצרים חדשים לקהל הלקוחות הקיים, הם שיניבו ערך נוסף הן ללקוחות והן לבנק עצמו בשיווק האתר ובהתייחסות הבנקים לאתרים עצמם.  את בעלי העניין שנבחנו בעבודה זו, לקוחות, עובדים ומשקיעים, ניתן בקלות לצרף כבעלי עניין שייהנו מחשיבה חדשה בשיווק האתרים.
תוכן העניינים:
א. מבוא
עמודים 4-5
ב. סקירת ספרות      ב 1. שימוש  באתרים – כללי          ב 2. שימוש באתרי בנקים עמודים 6-7
עמוד 6
עמוד 7
ג. האסטרטגיה השיווקית עמודים 8-9
ד. פעילות ניהול השיווק עמודים 10-11
ה. מיצוב ובידול      ה 1 מיצוב      ה 2 בידול עמודים 12-13
עמודים 12-13
עמוד 13
ו. ההשפעה על בעלי עניין     ו 1 עובדים ולקוחות     ו 2 מתחרים עמודים 14-15
עמוד 14
עמוד 15
ז. המלצות עמודים 16-17
ח. ביבליוגרפיה עמוד 18
נספחים:
נספח 1.     הפעילות הנפוצה ביותר באינטרנט נספח 2. נתח השוק של חמשת הבנקים הגדולים      בישראל:
עמוד 19
עמוד 20