סקירה שיווקית ופרסומית למטרות פרסום מוצר חדש לחברת מולר (כולל רעיון יצירתי לפרסום המוצר)

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2009
מספר מילים 8515
מספר מקורות 14

תקציר העבודה

תמצית ניהולית התוכנית השיווקית של חברת טרה לשם השקת והחדרת מוצר יוגורט חדש לילדים של חברת מולר היא להביא את החברה להיות השולטות בענף מוצרי היוגורט לילדים בישראל.
טרה מתכוונת להפוך לשחקן משמעותי בשוק הקיים של צרכני מעדני הילדים בישראל, אשר כיום נשלט על ידי החברות שטראוס – עם דנונה ותנובה – עם יופלה בקטגוריית היוגורט ועם דני, מילקי, באדי, קרלו וגמדים בקטגוריית המעדנים. היעד השאפתני יחייב את חברת טרה להשקיע אלפי דולרים בפרסום ובפעילויות של קידום מכירות על מנת להצליח להחדיר את המוצר, למצבו ולמתגו בשוק הישראלי ולשמור על הנתח מעבר לשלב הראשוני של הכניסה לשוק. כמו כן על החברה לדאוג לשיפור ההפצה והגדלת נקודות המכירה של המוצרים על מנת להגדיל את הביקוש ולספקו.
כחלק מהתוכנית השיווקית של חברת טרה להחדרת מוצרי חברת מולר ולהפיכת החברה לשחקן משמעותי בתחום מוצרי היוגורט החברה החלה לשקול הכנסת מוצרים אשר פונים לפלחי שוק נוספים וביניהם שוק הילדים.
מוצרי מולר ממותגים בעיקר על טהרת הבריאות וטוענת כי צרכנים יעדיפו את המוצרים המציעים להם את מרב האיכות, הביצועים או החדשנות. בטרה שואפים למצב את מולר בישראל כמותג פרימיום כאשר סיפור המותג יהיה חזרה למקורות – לטבע, בהבלטה של תכונות המוצר ובהתחייבות על הצבת סטנדרטים גבוהים של מקצוענות ואיכות, שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר שיש לטבע להציע ושמירה על בקרת איכות מחמירה במיוחד.
בשל צורת המיתוג של מוצרי מולר, השקת מוצר חדש אשר יפנה לילדים בטעם ובעיצוב ולהורים בשל תכונות המוצר והסטנדרטים הגבוהים.
תוכן עניינים:
נושא תתי – הנושאים העיקריים הנבחנים בפרק עמודים ניתוח שיווקי ·         הגדרת המוצר/שירות. ·         הגדרת הצורך במסע פרסום                                       ·         שלב במחזור החיים. ·         ניתוח S.W.O.T – הזדמנויות ואיומים, מתחרים ועוצמת התחרות. ·         הדילמות העולות מהניתוח ·         מוצרים תחליפיים ומוצרים משלימים. ·         עונתיות בצריכה.
4
4
4 -5
6 -7
7
7-8
8 החלטות שיווקיות           הגדרות המטרות השיווקיות           מיצוב ובידול ביחס למתחרים           דימוי המוצר           פילוח השוק ובחירת קהל יעד           צינורות שיווק והפצה           החלטות מחיר
8
8 -9
9
9-11
1 1
1 1-12
קביעת אסטרטגית פרסום           החלטות אסטרטגיות           החלטות מסר           החלטות מקור           החלטות קמפיין           החלטות מדיה           קריטריונים להערכת מסע פרסום
1 3
1 4-15
1 5
1 5
1 6-17
1 8-19
גישות יצירתיות בפרסום           הרעיון והפרסומת המודפסת
1 9-20 סיכום
2 0 ביבליוגרפיה
2 1-22