דינמיקה ארגונית חברת tescom

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 2514
מספר מקורות 15

תקציר העבודה

בעולם בו אנו חיים, המידע סובב אותנו מכל עבר, זמין ונגיש יותר מאשר בכל תקופה אחרת, בעבר. הבעיה, הניצבת לפנינו אינה איך להגיע למידע אלא כיצד למקד אותו: לסנן, להעריך ולהצליב, להתאימו לצרכינו ולהפיק ממנו את המרב. חשיבות המידע עולה בשעה שמדובר בארגון עסקי שמטרתו המרכזית הינה מקסום רווחים, וזה שאחראי על המידע בארגון לא יכול לעצום עין, ולו לשנייה. לכן, צריך לחשוב בדרך אחרת, חדשה, על מערכת ניהול המידע העובדת עבורך.
בחלקה הראשון בחנה העבודה את הדרכים השונות להורדת תוכנות דרך האינטרנט ולהורדת תמונות ואנימציה באמצעות שימוש במנועי החיפוש השונים.
בחלקה השני התמקדה העבודה ביתרונות האינטרנט בארגונים, דרך הצגת תהליך ההתחברות לאינטרנט, הסבר על השימוש בדואר האלקטרוני, הסבר על הצ'אט, הדגמה של עבודה עם אינטרנט במצב לא מקוון, סקירת מנועי החיפוש השונים והסבר על דרך עבודתם, הסבר על היתרונות לארגון משימוש באינטרנט, והסבר על הדרכים השונות להתחברות לאינטרנט.
בחלקה השלישי התמקדה העבודה בחיפוש קבצי שמע באינטרנט, הצגת הסוגים השונים של קבצי השמע, הדגמה של דרך החיפוש אחריהם והסבר על קבצי ה- MP3.
בעולם המתקדם שבו אנו חיים כמעט כל ארגון נעזר באינטרנט ככלי לפרסום מוצריו/ שירותיו, לחיפוש מידע  ולתקשורת מהירה ויעילה יותר בין העובדים בארגון ועם הלקוחות והספקים. האינטרנט הוא כלי בעל ערך רב ועל מנת לנצלו נכונה צריך לדעת כיצד להשתמש בו.
עבודה זו נותנת את הבסיס העיקרי שצריך לדעת על מנת לעבוד עם האינטרנט.
  תוכן עניינים:
תיאור עמוד משימה 1 – הורדת תוכנות ותמונות
1 -4
משימה 2 – הדגמת השימוש באינטרנט 5-15
משימה 3 – חיפוש קבצי שמע וקבצי MP3

1 6-21
ביבליוגרפיה
2 2