ניתוח חברת גולף אנד קו על פי עקרונות האסטרטגיה העסקית

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 7294
מספר מקורות 1

תקציר העבודה

תוכן עניינים:
ערכים:                                                              עמודים                                                  1-2
תיאור החברה                                                                                                                 1
ייעוד                                                                                                                             1
מטרות                                                                                                                           2
יעדים                                                                                                                             2
סביבה:                                                              עמודים                                                  3-11
גורמים טכנולוגיים                                                                                                           3
גורמים חברתיים וחינוכיים                                                                                                            3
גורמים של הסביבה הפיזית                                                                                                3
גורמים דמוגרפים                                                                                                             3
גורמים משפטיים ושלטוניים                                                                                              4
גורמים מקרו- כלכליים                                                                                                     4-5
גורמים מדיניים ופוליטיים                                                                                                  5
גורמים תחרותיים                                                                                                            5
ניתוח מודל חמשת הכוחות על פי פורטר:
כוח הספקים                                                                                                                   6-7
כוח הלקוחות                                                                                                                  7
עוצמת התחרות בין המתחרים הקיימים ואיום כניסה של מתחרים חדשים                                               8
איום של תחליפים                                                                                                                        8
ניתוח – S.W.O.T:
Opportunities                                                                                                              9-10 Threats                                                                                                                                    11
משאבים:                                                           עמודים                                                  12-26
משאבים כספיים                                                                                                              12-13
משאבים פיסיים ותפעוליים                                                                                                14-16
גורמי שווק                                                                                                                     16-17
משאבים  ארגוניים                                                                                                           18
מערכות התכנון / הבקרה הפיננסית                                                                                                 19
משאבים חברתיים                                                                                                            19
משאבי אנוש                                                                                                                   19-21
מיפוי תמהיל המוצרים על פי מודל BCG                                                                             22-23
ניתוח – S.W.O.T:
Strength                                                                                                                      24
Weakness                                                                                                                   
5 -26
האסטרטגיה העסקית הקיימת:                              עמודים                                                  27
האסטרטגיה העסקית המוצעת:                                                                                         27
ביבליוגרפיה:                                                                                                                   28
ערכים:
תיאור החברה- החברה נוסדה בשנת 1987 והיא נסחרת בבורסה ת"א ובשליטה של כלל תעשיות והשקעות בע"מ, מקבוצת  I.D.B . החזון העסקי המוביל אותה הוא להפתיע את הצרכן בכל פעם מחדש, להעניק לו קו אופנתי מעודכן וטאץ' עיצובי בסטנדרט בינלאומי.
החברה הינה תאגיד של 7 יחידות עסקיות: Golf&Co, Golf, Golf Kids&Baby, Sprint, INTIMA, POLGAT, Max Moretti.
במסגרת פעילותה בתחום אופנת ההלבשה עוסקת החברה במכירה קמעונאית של מוצרי הלבשה עליונה ותחתונה, מוצרי הנעלה (החל משנת 2007 ) ומוצרי אופנה משלימים לנשים וגברים, באמצעות חמש רשתות חנויות אותן מפעילה החברה: רשת גולף, רשת פולגת, רשת אינטימה, רשת מקס מורטי ורשת ספרינט. הרשתות האמורות כוללות
1 33 חנויות בפריסה ארצית, אותן שוכרת החברה. חנויות אלה הינן בדרך כלל חנויות קטנות עד בינוניות בשטחים הנעים בין כ
3 0- מ"ר לכ 400- מ"ר, והן כוללות מוצרי הלבשה בעלי איפיון ספציפי (כגון אופנה אלגנטית, ספורטיבית ותחתונה). לעיתים חנויות אלה –