ניתוח חברת גולף אנד קו על פי עקרונות האסטרטגיה העסקית
מוסד לימוד | המכללה האקדמית תל-חי |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | bcg, SWOT |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מילים | 7294 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
תוכן עניינים:
ערכים: עמודים 1-2
תיאור החברה 1
ייעוד 1
מטרות 2
יעדים 2
סביבה: עמודים 3-11
גורמים טכנולוגיים 3
גורמים חברתיים וחינוכיים 3
גורמים של הסביבה הפיזית 3
גורמים דמוגרפים 3
גורמים משפטיים ושלטוניים 4
גורמים מקרו- כלכליים 4-5
גורמים מדיניים ופוליטיים 5
גורמים תחרותיים 5
ניתוח מודל חמשת הכוחות על פי פורטר:
כוח הספקים 6-7
כוח הלקוחות 7
עוצמת התחרות בין המתחרים הקיימים ואיום כניסה של מתחרים חדשים 8
איום של תחליפים 8
ניתוח – S.W.O.T:
Opportunities 9-10 Threats 11
משאבים: עמודים 12-26
משאבים כספיים 12-13
משאבים פיסיים ותפעוליים 14-16
גורמי שווק 16-17
משאבים ארגוניים 18
מערכות התכנון / הבקרה הפיננסית 19
משאבים חברתיים 19
משאבי אנוש 19-21
מיפוי תמהיל המוצרים על פי מודל BCG 22-23
ניתוח – S.W.O.T:
Strength 24
Weakness
5 -26
האסטרטגיה העסקית הקיימת: עמודים 27
האסטרטגיה העסקית המוצעת: 27
ביבליוגרפיה: 28
ערכים:
תיאור החברה- החברה נוסדה בשנת 1987 והיא נסחרת בבורסה ת"א ובשליטה של כלל תעשיות והשקעות בע"מ, מקבוצת I.D.B . החזון העסקי המוביל אותה הוא להפתיע את הצרכן בכל פעם מחדש, להעניק לו קו אופנתי מעודכן וטאץ' עיצובי בסטנדרט בינלאומי.
החברה הינה תאגיד של 7 יחידות עסקיות: Golf&Co, Golf, Golf Kids&Baby, Sprint, INTIMA, POLGAT, Max Moretti.
במסגרת פעילותה בתחום אופנת ההלבשה עוסקת החברה במכירה קמעונאית של מוצרי הלבשה עליונה ותחתונה, מוצרי הנעלה (החל משנת 2007 ) ומוצרי אופנה משלימים לנשים וגברים, באמצעות חמש רשתות חנויות אותן מפעילה החברה: רשת גולף, רשת פולגת, רשת אינטימה, רשת מקס מורטי ורשת ספרינט. הרשתות האמורות כוללות
1 33 חנויות בפריסה ארצית, אותן שוכרת החברה. חנויות אלה הינן בדרך כלל חנויות קטנות עד בינוניות בשטחים הנעים בין כ
3 0- מ"ר לכ 400- מ"ר, והן כוללות מוצרי הלבשה בעלי איפיון ספציפי (כגון אופנה אלגנטית, ספורטיבית ותחתונה). לעיתים חנויות אלה –