עבודה בנושא יחסי ציבור -עמותת פתחון לב. עבודה מעולה ומקיפה! ציון A+

תקציר העבודה

בית הספר למנהל עסקים עבודה במודול: יחסי ציבור – 2065
נושא:
עמותת "פתחון לב" תאריך הגשה: 2/5/2008
תקציר מנהלים יחסי ציבור הינם: "פעילות מתוכננת וממושכת, המכוונת ליצור ולקיים רצון טוב והבנה הדדית בין ארגון כלשהו לבין הקהל שלו" (רוזן, 2000, עמוד 17) עבודה זו בחנה את היבט יחסי הציבור של עמותת "פתחון לב" תוך שימת דגש על הבעיה בפעילות יחסי הציבור בה נקטה העמותה עד כה. על איש יחסי ציבור אשר ברצונו לבנות תוכנית יחסי ציבור טובה, יעילה ואפקטיבית יש לנקוט במספר מהלכים אשר מסתמכים על עברה של העמותה (מחקרים ונתונים סטטיסטיים, עשייה ותרומה שנעשתה עד כה על ידה) ומכך להסיק מסקנות אשר ישמשו אותו לבניית מוניטין טוב יותר לארגון בעתיד. על מנת ליישם זאת ניתן לראות כי את גוף העבודה בנינו כל פי מודל RACE אשר ממקד את תוכנית יחסי הציבור לפי קטגוריות אשר לפיהן בנויה העבודה:
מחקרResearch, פעולה Action, תקשורת Communication, הערכה Evaluation.
בעבודה זו אנו מתפקדות כאנשי יחסי ציבור אשר בונים תוכנית לשיפור מוניטין החברה.
לשם כך, ניתן לראות כי בעבודה זו נעשתה עבודת מחקר מעמיקה לגבי פעילות יחסי הציבור שנעשו עד כה ע"י העמותה, הסתמכות רבה על נתונים סטטיסטיים שמצאנו וכן מידע על צרכי העמותה ומטרות אליהן הייתה רוצה להגיע כשמידע זה ניתן לנו ע"י אחד הגורמים בעמותה, אשר שיתף עימנו פעולה.
עם כתיבת העבודה נתגלתה הבעיה העיקרית של העמותה והיא:
אי אפשרות בניית תקציב. אין ספק כי הבעיה נובעת מכך שאין לעמותה תרומות קבועות עליהן היא יכולה להסתמך ולבנות תקציב ארוך טווח. את פתרון הבעיה תלינו בעיקר בפנייה לקהל עשיר מהארץ ומהעולם אשר יכול להרשות לעצמו את אימוץ העמותה לטווח הארוך.
קריאה מהנה! תוכן עניינים
נושא עמוד מבוא –..
4
גוף העבודה ע"פ מודל RACE מחקר –..
6 – 5
פעילות –.
8 – 7
קהל מטרה דרכי פעולה תקשורת -…
14 – 9
·        מודל התקשורת של Johnson ·        סלוגן ·        קומוניקט ·        תיק ניהול משבר ·        מודל הגלגל של ברנשטיין ·        לו"ז האירוע המרכזי ·        עלות האירוע הערכה –.
16 – 15
מודל היררכיית התגובה של קוטלר מודל הדיפוזיה סיכום
17
ביבליוגרפיה –
18
נספחים –.
19
אישורים מהעמותה
2 0-23
ניתוח SWOT
2 4-
5 ניתוח PEST
2 6-27
ראיון
2 8-29
משבר
3 0 לו"ז אירוע
3 1-32
דרכי תקשורת
3 3