עבודה אישית בשיווק - 2051
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | PEST, SWOT, מיצוב, פורטר, שיווק |
שנת הגשה | 2008 |
מספר מילים | 5525 |
מספר מקורות | 12 |
תקציר העבודה
תקציר העבודה בוחנת את שוק דגני הבוקר בישראל באמצעות בדיקת סביבת העבודה החיצונית והפנימית (באמצעות מודל ה PEST ומודל ה- PPORTER) וה SWOT אשר ממנו ניתן ללמוד על ההזדמנויות והאיומים העומדים בפני המותג, חזקותיו וחולשותיו. בהמשך יוצגו גישת פילוח השוק של המותג, קהל המטרה שלו, תמהיל השיווק של המותג והתנהגות הצרכנים בשוק דגני הבוקר. תוכן העניינים
עמוד מבוא ………………..…………………………………..……………………..… עמ' 4
1 .סקירה ענפית
1 .1 גודל ומבנה השוק עמ' 5
1 .2. ניתוח סביבת מאקרו באמצעות מודל ה- P. E. S .T …………-…… עמ' 6
1 .3. ניתוח באמצעות מודל חמשת הכוחות של פורטר ……………………..…… עמ' 7
1 .4. ניתוח SWOT של דגני monday ……………..…………………–…… עמ' 8
2 . MSTP 2.1 פילוח השוק ובחירת קהל המטרה ………… …………………………… עמ' 9
2.2 מפת מיצוב, בידול ……………………..………… ……………………… עמ' 10
3 . תמהיל השיווק – 3P+4P ……………………………..……………………… עמ' 11-12
4 . התנהגות צרכנים –
עמ' 13-14
5.סיכום והמלצות ………………………………………… …
עמ' 15
רשימת ביבליוגרפיה ……………………………………………………………… עמ' 16
נספחים –
עמ' 17-26