ניהול אסטרטגי - שוק המחשבים האישיים

מקצוע
קורס
שנת הגשה 2006
מספר מילים 987

תקציר העבודה

בעבר ההיסטורי האסטרטגיה נחשבה לפקטור המשמעותי ביותר בחייו של כל ארגון וארגון.  ואולם, רבים טוענים כי עידן המודרני הטכנולוגי ייתר את תחום האסטרטגיה הניהולית וגרם לה להיראות מיושנת. עם זאת, במציאות, הנחה זו הינה הפוכה לחלוטין. בשל העובדה כי האינטרנט נוטה להחליש את רווחיות התעשייה בלי לספק יתרונות תפעוליים קניינים, היום חשוב יותר מאי פעם שארגונים/חברות יקבעו לעצמן אסטרטגיה מובנית. כלומר, הטענה היא כי עידן הטכנולוגיה הינה בבחינת כלי עזר בלבד, ואינו כלי ההרס של דרכי ההתמודדות המסורתית. יריעה קצרה זו תעסוק באסטרטגיה, אשר לה חלק ניכר בביצועיו של הארגון לעומת שאר מתחריו בסביבה התחרותית. אסטרטגיה הינה "פעולה שארגון נוקט על מנת להשיג אחת או יותר ממטרותיו, בכדי להשיג ביצועים טובים יותר. עבודה זו תעסוק בשוק המחשבים האישיים בארצות הברית בשנות ה-90 ותתמקד בניתוח של השוק הרלבנטי-
העבודה ללא מקורות