שיווק באינטרנט

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
ציון 100
שנת הגשה 2009
מספר מילים 2713

תקציר העבודה

תקציר מנהלים:
ענף הפסיכומטרי וקורסי הבגרויות הינו ענף המציע מגוון רחב של מכוני לימוד ושיטות לימוד כגון מכון קידום, יואל גבע, זיו כספי וכו'. אנו בחרנו בעבודה זו להציג את ההיבט האינטרנטי של מכון High-Q .
High Q הוא מכון הכנה לבחינה הפסיכומטרית המציע קורסי הכנה לבחינה ברמה גבוהה, באופן יעיל וממוקד תוך שימוש בשיטות חדשניות. לימודי ההכנה לבחינה הפסיכומטרית במכון High Q שואפים לסייע לתלמידים להצליח בבחינה ולשפר את סיכויי קבלתם ללימודים אקדמיים, מתוך הכרה בחשיבותו של המבחן הפסיכומטרי ובהשלכותיו הקריטיות על המשך לימודיהם של הנבחנים ועתידם. לרשות הסטודנטים עומדת מערכת לימוד ייחודית באינטרנט. לימודי הפסיכומטרי בקורס של High Q מועברים בשיטות לימוד חדשניות ועדכניות הכוללות בין היתר גם שימוש במצגות מחשב ושיעורים מוקלטים בווידיאו.
בעבודה זו נערוך סקירה של השוק האינטרנטי של מכוני הפסיכומטרי-בגרויות השונים, סקירת המתחרים המרכזיים ניתוח swot , בדיקת קהלי היעד המתאימים ודרכי פניה אליהם ולבסוף נציג תוכנית שיווק מפורטת של אתר האינטרנט הרשמי של  ,.HIGH-Q. קמפיין השיווק ילווה באמצעים כגון באנרים, ניוזלטר ועוד.
התקציב העומד לרשות החברה הינו 500,000$, שמתוכו 300,000$ יועדו לפעילות הפרסומית.
אנו מאמינים, ששיווק נכון באמצעי האינטרנט יבטיח  לחברה הזדמנות להרחבת קהל לקוחותיה ושימור הלקוחות הקיימים.
מבוא:
בעבודה זו נציג תוכנית שיווקית באמצעות מדיית האינטרנט על חברת HIGH Q.
חברה זו נמצאת כיום בין החברות המובילות בעולם בפיתוח קורסים ואמצעי הוראה, הנותנת שירותי הכנה למבחן הפסיכומטרי.
חברה זו הינה חברה בעלת מוניטין בשוק הפסיכומטרי והבגרויות, מולה עומדות חברות מתחרות רבות. מטרת התוכנית היא ליצורTraffic  בקרב הלקוחות הפוטנציאלים, הגדלת קהל הלקוחות ויצירת מודעות על הצלחת החברה, דבר שיוביל את גולשי האתר להתעניין ולהשאיר פרטים לצורך הרשמה.
אנו נרצה לבדל את החברה ממתחרותיה, ליצור ערך מוסף שימשוך לקוחות פוטנציאלים להירשם דווקא לחברה שלנו ולא של המתחרים.
בעבודה זו הקפדנו להישאר במגבלות התקציב שניתן לנו – 500,000$  אשר הושקעו בפעילות הפרסומית למשך 4 חודשים, פעילות במנועי חיפוש ודרכי התקשרות עם הלקוחות.
בתחילת התוכנית נסקור את שוק הקדם אקדמאי- פסיכומטרי ובגרויות, נבדוק מיהם מתחרי החברה בשוק זה ומיהם הלקוחות והצרכנים הפוטנציאלים.
לאחר מכן נבצע ניתוח SWOT שבאמצעותו ובעזרת ניתוח השוק נוכל לבנות תוכנית שיווקית באמצעות מדיית האינטרנט.
תוכנית השיווק שתוצג תהיה במגבלות התקציב ותכלול מספר נושאים:
1. הקמת האתר – בחירת המודל המתאים והתאמה לניתוח החברה
2 . פעילות פרסומית – למשך 4 חודשים במגבלת תקציב של 300,000$ שתכלול את הקונספט השיווקי, פריסת המדיה ותהליכי בקרה ומדידה.
3. פעילות במנועי חיפוש – היכן נשקיע וכמה.
4. דרכי התקשרות עם לקוחות.
5. פעילות האתר – האם הוא יהיה בעל אופי מכירתי בהתאם למודל שהוצג.
6. גאנט – בו נראה את הסיכום התקציבי של הפעילות על פי החודשים.
תוכן העניינים:
סקירת השוק
4 -5
ניתוח SWOT                                                                 6
מודל האתר                                                                     7
פעילות פרסומית                                                          7-9
פעילות במנועי חיפוש                                                   9-10 דרכי התקשרות עם הלקוחות                                           10 סוג האתר (מכירתי/לא מכירתי)                                        11
גאנט לפעילות
1 2
העבודה ללא מקורות וללא ביבליוגרפיה