ניהול ואסטרטגית השיווק שוק הקפה בישראל

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2004
מספר מילים 4956
מספר מקורות 24

תקציר העבודה

עבודה זו סורקת את שוק הקפה בישראל,היקף השוק ופילוחיו,המגמות,הכוחות הפועלים בשוק וקבוצת הצרכנים.סקירה דומה מבוצעת לגבי השוק האירופאי לשם בחינת מקור ההתייחסות של חברת הילי,מקורות עוצמתה ונקודות החולשות שלה.
המקור התרבותי ממנו יוצאת הילי כולל כיום את מדיניות האיחוד האירופאי ולשם כך אסקר היבט זה,על המגמות שבו,המוסדות הארגוניים והחוקים המתווים אותו.
בחינת חוזקות,חולשות,איומים והזדמנויות בשתי החברות (עילית והילי),כמו גם בהיבט תרבותי של שוק הלקוחות,וההיבט המשפטי.
בגוף דוח זה ניתן יהיה למצוא ניתוחים של מודלים תיאורטיים ויישומם על "עילית"ו "illy",כגון: S.W.O.T,P.E.S.T.E.L,מודל חמשת הכוחות של פורטר.
מודלים אילו יעזרו לבנות אסטרטגיות לשתי החברות בטווח הקצר והבינוני/ארוך לשם הצלחת החברה בכניסה לשוק הישראלי לחברת "illy" מחד ואסטרטגיות מתאימות להערכות חברת "עילית" לכניסת המתחרה בכדי למנוע נזקים ואף ליצור הזדמנויות לייצוא מוצריה למדינות השוק האירופאי.
תקציר מנהלים –1
תוכן העניניים –..2
הקדמה …3-5
מבוא –6
שוק הקפה בישראל .7-8
מודל 5 הכוחות ישראל –9-11
השפעת תנאים סביבתיים על הענף-P.E.S.T.E.L .12-15
שוק הקפה באיטליה –.16-17
מודל 5 הכוחות איטליה -.18-19
S.W.O.T ישראל והאיחוד האירופאי ..20-22
אסטרטגית הפירמה הישראלית –23-24
אסטרטגית הפירמה האירופאית —
5 -26
סיכום -27
ביבליוגרפיה –..28