העבודה עוסקת בניתוח מלא של שוק במשק,בדגש על קשרי לקוחות ושיווק,וכוללת נתונים,מסקנות,גרפים וכו' העבודה קיבלה את הציון 98
מוסד לימוד | הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | CRM, ניהול קשרי לקוחות, רפואת שיניים, שוק, שיווק |
שנת הגשה | 2009 |
מספר מילים | 1886 |
מספר מקורות | 16 |
תקציר העבודה
תקציר עבודה:
העבודה בראשי פרקים:
1.תיאור הענף הנבחר( רפואת שיניים, אך ניתן להחליף בכל ענף אחר),בצורה מפורטת עם נתונים,גרפים והסברים.
גרף לדוגמא:
2. הנחות מבוססות לגבי התנהגות הצרכנים לגבי הענף(קצב קנייה,מקדם היוון,תקשורת פה לאוזן וכו').
3. חישוב ערך חיי לקוח בענף(חישובים מלאים+נוסחאות+גרפים וטבלאות).
4.ניתוח רגישות עבור המשתנים,גרף לדוגמא:
5.
חישוב ערך פוטנציאלי של לקוחות בענף.
6.צעדים להגברת ערך חיי הלקוח בחברה.
7. מסקנות וצעדים להגברת נתח הלקוח.
העבודה ללא מקורות!