ניתוח מרכיבי האסטרטגיה והטקטיקה הפרסומית
מוסד לימוד | אוניברסיטת אריאל בשומרון |
מקצוע | תקשורת |
מילות מפתח | אסטרטגיה, הצדקה, טקטיקה, לקסוס, פרסום, תועלת |
שנת הגשה | 2009 |
מספר מילים | 1254 |
מספר מקורות | 4 |
תקציר העבודה
ניתוח מרכיבי האסטרטגיה והטקטיקה הפרסומית
1 . תועלת: התועלת המופקת מרכישת לקסוס GS450H, נחלקת לשני מישורים רציונאליים, שכן תפקיד המסר להעביר מידע המושתת על עובדות וטיעונים הגיוניים משכנעים (הורניק וליברמן, 1994):
א. במישור הצרכני – בעת נסיעה ברכב היברידי, ישנו חיסכון עצום בדלק בעת שימוש במנוע החשמלי. על-ידי כך, מושגת תועלת המתבטאת בחסכון כספי ללקוח.
ב. במישור האקולוגי – באמצעות השימוש במנוע חשמלי ובנזין יחד, ישנה פליטה נמוכה – יחסית למנוע בנזין – של חומרים מזהמים הפוגעים באיכות הסביבה. בכך, מושגת תועלת המתבטאת בשמירה על איכות הסביבה.
הצדקה: ההצדקה ברכישת רכב זה, מתבטאת בעצם היותו רכב יוקרה היברידי, ובהיותו כזה, ניתן להשיג את שתי התועלות הנ"ל.
תוכן עניינים
ניתוח מודעה – Lexus GS450h –.עמ'
3 ביבליוגרפיה -…עמ' 5
נספח מס' 1
– המודעה –עמ'
6 נספח מס' 2 – מהו רכב היברידי –.עמ' 7