עבודה שיווקית בנושא ארומה העבודה קיבלה

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
ציון 100
שנת הגשה 2008
מספר מילים 2423
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תוכן העניינים
מבוא -3
ענף המסעדנות בישראל 4
ארומה אספרסו בר- מידע כללי -5
מפת לקוחות וספקים 6
קשר מספר 1- "ספק- לקוח" כאשר הדמות המרכזית היא הלקוח 7-8
קשר מספר 2- "ספק- לקוח" כאשר הדמות המרכזית היא הספק 9-10 האם יש הבדל בציפיות הדמות המרכזית –11
בין אם הוא לקוח לבין אם הוא ספק?
איזה לקחי שרות ניתן להפיק מתרגיל זה, 11-12
וכיצד ניתן להפיק אותם אצלך בארגון?
ביבליוגרפיה 13
נספחים –14
מבוא
"ארומה ישראל", רשת בתי קפה המונה כ-86
סניפים ברחבי הארץ הינה ארגון גדול ומשמעותי בענף המסעדנות בישראל. בעבודה זו בחרנו להתמקד בסניף "ארומה אספרסו-בר תל-חנן" שנמצא בעיר נשר. בארגון זה בחרנו את מנהל הסניף, אנדריי ויצמן, כדמות מרכזית אותה בחנו הן כלקוח והן כספק.
בחרנו בארגון זה מעצם היותנו  לקוחות קבועים בסניפי ארומה וסקרן אותנו לבחון איך הארגון מתנהל מבפנים והאם נמצא לקחי שירות אותם יהיה ניתן ליישם בארגון זה. הגענו אל הסניף ושוחחנו עם  המנהל אודות הלקוחות והספקים עימם הוא מתקשר (ראה מפת לקוחות וספקים בגוף העבודה) ביחד איתו בחרנו להתמקד בלקוח אחד- "צמח המרמן" ובספק אחד- אריה.  חילקנו לכל אחד מהם שאלונים ובעבודה זו ניתחנו את הממצאים שהתקבלו מהם (ראה שאלונים בנספחים).
את החומר שלמדנו בהרצאות ניסינו ליישם במהלך העבודה כדי לנתח את הקשרים, להבינם לעומק ולהסיק מסקנות בנוגע לארגון.