מערך שיעור בנושא רייטינג
מוסד לימוד | מכללת סמינר הקיבוצים |
מקצוע | תקשורת |
מילות מפתח | מערך שיעור רייטינג |
שנת הגשה | 2009 |
מספר מילים | 1531 |
מספר מקורות | 5 |
תקציר העבודה
מערך שיעור בנושא רייטינג קהל יעד: תלמידי תיכון י'- יב' מטרות השיעור:
א- התלמיד יבין את המושג רייטינג ואת השלכותיו על הציבור.
ב- התלמיד יבין איך מודדים רייטינג ומדוע.
ג- התלמיד ינקוט עמדה על תרבות הרייטינג לאחר שלמד מספר עובדות שלא ידע לפני כן(הנחה) הנחת מוצא לגביי ידע הסטודנטים: הסטודנטים למדו "תקשורת המונים" ולומדים תקשורת. אמצעי עזר: לוח, דפי מידע. מבנה המערך 60 דקות –
ללא מקורות