מערך שיעור בנושא רייטינג

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2009
מספר מילים 1531
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

מערך שיעור בנושא רייטינג קהל יעד: תלמידי תיכון י'- יב' מטרות השיעור:
א-     התלמיד יבין את המושג רייטינג ואת השלכותיו על הציבור.
ב-     התלמיד יבין איך מודדים רייטינג ומדוע.
ג-       התלמיד ינקוט עמדה על תרבות הרייטינג לאחר שלמד מספר עובדות שלא ידע לפני כן(הנחה) הנחת מוצא לגביי ידע הסטודנטים: הסטודנטים למדו "תקשורת המונים" ולומדים תקשורת. אמצעי עזר: לוח, דפי מידע. מבנה המערך 60 דקות –
ללא מקורות