ניהול מוצרים - עבודה שנייה בקורס
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | הפסד, מחיר יחסי, מחיר לצרכן, נק איזון, נתח שוק, פוטנציאל שוק, קו התועלת השווה, רווח, תרומה |
שנת הגשה | 2007 |
מספר מילים | 1218 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
סעיף א נתוני השאלה:
FC (הוצאות קבועות) = 10,000,000 ₪ VC (עלות משתנה ליחידה) = 220 ₪ Q (כמות יחידות בנקודת האיזון) = 75,000 יחידות חישוב מחיר נק' האיזון למכירת 75,000 יחידות:
נק האיזון Q = FC / (P-VC) 75,000 = 10,000,000 / (P-220) P-220 = 10,000,000 / 75,000 P = 133.33 + 220 מחיר נק האיזון P = 353.33 ₪ נתוני השאלה:
VC (עלות משתנה ליחידה) = 220 ₪ מחיר לצרכן P = 2,000 ₪ חישוב התרומה של היבואן:
תרומה = מחיר לצרכן – הוצאה משתנה ליחידה תרומה = P – VC תרומה = 2,000 – 220 תרומה = 1,780 ₪ נתוני השאלה:
VC (עלות משתנה ליחידה) = 220 ₪ מחיר לצרכן P = 1,500 ₪ חישוב התרומה של היבואן:
תרומה = מחיר לצרכן – הוצאה משתנה ליחידה תרומה = P – VC תרומה = 1,500 – 220 תרומה = 1,280 ₪ –