עקרונות השיווק המודרני -ניתוח מוצר שוקולד פרה של חברת עלית, ניתוחי מודלים שיווקיים

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
ציון 95
שנת הגשה 2008
מספר מילים 3886
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תוכן עניינים
ניתוח חברת עלית כולל ניתוח מודל SWOT –…1
רקע- חברת עלית ..1
המוצר-שוקולד פרה ..3
ניתוח הענף על פי מודל SWOT .3
פילוח שוק והגדרת פרופיל השוק –…4
אסטרטגיית כיסוי שוק 5
מיצוב המוצר –…5
עיצוב האסטרטגיה השיווקית …6
תמהיל המוצר -…6
תמהיל המחיר -9
תמהיל הפצה -..10    תמהיל המסחור -12
חזון עלית -..15

עקרונות השיווק המודרני – ניתוח המוצר טבליות שוקולד פרה של חברת עלית

ניתוח חברת עלית כולל ניתוח מודל SWOT רקע על החברה-עלית וסביבתה העסקית "עלית תעשיות בע"מ אשר נוסדה בשנת 1933," מהווה חלק מקבוצת שטראוס – עלית, חברות תעשייתיות ומסחריות בתחום המזון, אשר פועלת בישראל ומחוץ לישראל. עלית מייצרת, משווקת ומפיצה מגוון רחב של מוצרי מזון בתחומי השוקולד, הממתקים, קפה, חטיפים מלוחים ומוצרי מאפה.
בישראל מהווים מרבית ממוצריה המרכזיים של עלית למעלה מ- 50% מנתח השוק בתחומם. עוצמתו רבת השנים של מותג עלית מאפשרת לחברה מובילות בנתחי שוק במירב הקטגוריות בהם היא פועלת. מובילות זו באה לידי ביטוי בהכרת השוק המקומי ומתן מענה איכותי ורלוונטי לצרכנים.
עלית פועלת בייצור שיווק והפצה של קפה ממותג בשווקים המתעוררים של אירופה וברזיל. באזור זה מפתחת עלית שווקים חדשים ופועלת להרחבת נתח השוק של מותגיה. החברה פועלת במרכז ובמזרח אירופה, באמריקה הלטינית, ובמידה מסוימת במערב אירופה. עלית עוסקת באופן מתמיד בזיהוי שווקים חדשים, תוך שימת דגש על שווקים מתפתחים.
חזון החברה הינו שאיפה מתמדת לניצחון,וזו הרוח המנשבת במפרשיו של הארגון, והיא שמניעה אותו. מחויבת לעשות כל שביכולתה כדי להיות מועדפת על הצרכן, לנצח את המתחרים שלה ולהתגבר על מכשולים בכל תחום, תוך –