ניהול המותג- חברת מקס ברנר -פרלינים. העבודה קיבלה ציון מעל 90!

מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

רקע
1 . שמונת תפקודי המותג
1 .מותג כסימן של בעלות
2 .מותג כמכשיר לבידול
3 .מותג כמכשיר פונקציונאלי
4 .מותג כמכשיר סימבולי 5.מותג כמפחית סיכון
6 .מותג כמכשיר מקצר 7.מותג כמכשיר לגאלי/חוקי
8 .מותג כמכשיר אסטרטגי
2 . עוצמתו וכוחו של המותג הנבחר בהתאם למודל  "INTERBRAND"    
1 .BRAND WEIGHT – משקל המותג
2 .BRAND LENGTH – אורך המותג
3 .BRAND BREADTH – רוחב המותג
4 .BRAND DEPTH – עומק המותג
3 . עיצוב תדמית המותג בשוק  ·        חלק א' – מטריצת תכנון המותג ·        חלק ב' – תדמית המותג הנוכחית באמצעות מבחנים להעלאת אסוציאציות •        חלק ג' + ה'  – ניתוח מימדי תדמית המותג הנוכחי (0 X) והעתידי(1X) באמצעות מודל "3
מימדי תדמית המותג"  המימד הלא – הפונקציונאלי :
המימד האישיותי :
·        חלק ד' – תדמית המותג החדש (( X1  באמצעות מבחנים להעלאת אסוציאציות