העבודה הינה על המוצר נביעות + וכוללת ניתוח החברה, ניתוח הסביבה עפ"י מודל SWOT, פילוח שוק והגדרת פרופיל השוק, אסטרטגיית כיסוי שוק, מיצוב המוצר, תמהיל המוצר, תמהיל המחיר, תמהיל ההפצה ותמהיל המסחור. העבודה כוללת גרפים וטבלאות והציון שהתקבל היה מעל 90.

תקציר העבודה

חלק א': ניתוח החברה, כולל מודל SWOT תאור החברה ותאור המוצר נביעות – טבע הגליל בע"מ היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. היא נמצאת בבעלות "החברה המרכזית לייצור משקאות קלים" (CBC). בשנת 2000 רכשה החברה המרכזית כ-43% ממניות נביעות ובשנת 2004 השלימה את הרכישה ורכשה את כל המניות הפרטיות (86%). חברת נביעות הוקמה בשנת  1989 לאחר שצוות מומחים מהמכון הגיאולוגי בדק ואיתר את מעיין עין זהב, כמעיין ראוי ונבחר למים מינראליים טבעיים. עין זהב הינו מעיין המים המינראליים הגדול  בארץ והוא מצטיין בקצב נביעה גבוה ובהרכב מינראלי קבוע וייחודי. בשנת  1989 יצאו הבקבוקים הראשונים של נביעות לחנויות ובשנת 1991 הקימה נביעות את חברת הברים העוסקת בהפצה ישירה של מים מינראליים טבעיים בכדים ללקוחות פרטיים ועסקיים. בשנת 1995, לראשונה בארץ, יצאה נביעות עם בקבוקים ספורטיביים, בעלי פקק ספורט חדשני,  ומאז הקמתה שומרת נביעות על אופי פורץ דרך, המשליך על פיתוח מוצרים חדשניים ושיפור מתמיד. בשנת 2002 ביצעה נביעות מהפך מותגי שכלל שינוי הלוגו ללוגו שמסמל את עולם המים וזרימתם.
הבקבוקים גם הם עוצבו מחדש עם מגרעת אחיזה מיוחדת לנשיאה ומזיגה. המים המינראליים של נביעות עומדים בתקני איכות מחמירים ומבוקרים על ידי גורמים חיצוניים מוסמכים. המפעל  של נביעות, הנחשב לאחד מהמתקדמים מסוגו בעולם, שוכן בסמוך למעיין והמים המינראליים מוזרמים ישירות אליו באמצעות צינור תת קרקעי. במפעל פועלים ארבעה קווים אוטומטים הממלאים את המים בבקבוקים ובכדים ללא מגע יד אדם.
          אנו בחרנו להתמקד במוצר "נביעות +". המים בנביעות +מכילים חמישה ויטמינים מקבוצת B,  החיוניים להתפתחות ולהתחדשות רקמות (כמו עור ושרירים), לייצור אנרגיה בגוף, לגדילה וגם לתפקוד תקין של מערכת החיסון ומערכת העצבים. מקור המתיקות העדינה הוא בתוספת קטנה של פרוקטוז, ממתיק טבעי שמקורו בפירות. ללא כל תוספת של צבעי מאכל, חומרים משמרים או ממתיקים מלאכותיים, ניתן  ליהנות –
ללא מקורות