עבודה בנושא ניהול המכירות הכוללת עבודה מול מוכרנים, שיטות תגמול למכירה מוצלחת ועוד. תוכל להתאים גם למנהלי עגלות בחו"ל ולסוכני מכירות.עבודה בת 7 עמודים הכוללת גם תקציר מנהלים ושאלון.

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2009

תקציר העבודה

תוכן עניינים
צורת דיווח המוכרנים לארגון – -. 2
שיטת ההכשרה של אנשי המכירות הפועלים בארגון – – 2
שיטות תגמול המוכרנים בארגון – 2-3
מדיניות הארגון לגבי נטישת לקוחות – –. 3
פגישה עם לקוח – -… 4
התנגדויות – – 4-5
סגירה .. 4-5
תקציר מנהלים –.. 6
שאלון — 7
ב. צורת דיווח המוכרנים לארגון – לרוב המוכרנים בסופר פארם לא יוצאים אל מחוץ לחנות למכור אלא נשארים עם המכירות במסגרת הפנים חנותית בלבד. ישנם 2 מקרים בהם יוצאים החוצה מוכרנים מהסופר פארם ע"מ למכור: פעם בשנה באירועי ה"ביוטי סיטי" בת"א, ואחת לחודשיים לערך במה שנקרא "מבצע מלון" בו יוצאת דיילת קוסמטיקה של "הסופר פארם" לאחד ממלונות העיר ומזמינה לקוחות מתוך מאגר הלקוחות ע"מ לרכוש מוצרי קוסמטיקה במחיר מבצע.
במהלך "מבצע מלון" נמצאת מנהלת מחקלת הקוסמטיקה של ה"סופר פארם" ביחד עם המוכרנית והיא עדה לכל מכירה שמבוצעת במהלך המבצע ולכן אין דיווח רשמי של המוכרנית אל הארגון. אך טופס הדומה בצורתו לטופס הדיווח יש בידי המוכרנית עוד לפני שהיא מבצעת את המכירה ובעזרת טופס זה היא יודעת מה להציע ללקוח. זהו טופס שהלקוח ממלא באיזשהו שלב כאשר הוא קונה מוצר קוסמטיקה בסניף עצמו ונכתב בו בין השאר איזה מוצר הוא קנה, ככה מתחיל מעקב אחרי המוצרים שהוא קונה וכאשר מגיע "מבצע מלון" המוכרן יודע בדיוק מה להציע לו ע"מ להגדיל את הסיכוי למכירה.
ג.
שיטת ההכשרה של אנשי המכירות הפועלים בארגון – שיטת ההכשרה של המוכרנים ב"סופר פארם" מתחלקת ל-2: בשלב הראשון המוכרנים עוברים הכשרה מקצועית בחברת האם אותה הם מייצגים(רבלון, קרליין וכו'…), בשלב השני הם עוברים –
העבודה ללא מקורות