ניתוח המותג - תה ויסוצקי

מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2008
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

תפקודי המותג.
1.     מותג כסימן של בעלות – המותג "תה ויסוצקי קלאסיק"  הינו מותג המיוצר על ידי "תה ויסוצקי (ישראל) בע"מ.               "תה ויסוצקי קלאסיק" הינו מותג יצרן אשר הוקם ברוסיה בשנת 1849.                       "תה ויסוצקי קלאסיק" מיוצר על ידי משפחת ויסוצקי בישראל החל משנת 1963 וכיום שולטת החברה בלמעלה מ- 80% משוק התה בישראל.

2 .     מותג כמכשיר לבידול – המותג "תה ויסוצקי קלאסיק" נבדל ממתחריו, מותגי התה הנוספים בארץ, הודות למוניטין אותו צבר לאורך השנים, איכותו הגבוהה וטעמיו המגוונים המתאימים לטעם המקומי עד כדי הפיכתו לשם נרדף לתה.                                                                                                    צרכן אשר שותה את "תה ויסוצקי קלאסיק" מרגיש רעננות, רוגע ושלווה העטוף בארומה ייחודית המייחדת את המותג ומזכיר לו כי "תה ויסוצקי" אינו רק משקה הוא אורח חיים.

3 .     המותג כמכשיר פונקציונאלי – תכונותיו הפונקציונאליות של "תה ויסוצקי קלאסיק" ניחנות בטעם ייחודי – ארומתי ונעים לשתיה, ערכי בריאות – כל חומרי הגלם מהם מיוצר התה נעשים על ידי מוצרים טבעיים בלבד המסייעים לפתירת בעיות בריאותיות כגון: הורדת לחץ דם גבוה והקטנת הסיכוי לחלות במחלות כגון: שבץ מוחי ועוד.                                                        פונקציונאליות המוצר מועברת על ידי שלושה גורמים:
      איכות המוצר –  ביצוע – חומרי גלם איכותיים וטבעיים לשמירה על רמת המוצר הגבוהה הידועה לאורך כל השנים.
      איכות המוצר – עמידות – אורך חיי המדף של התה גבוה שכן אורך חייו ארוך, מיום ייצורו – מספר חודשים עד לתאריך התפוגה הרשום על המוצר.
      אריזת המוצר – האריזה הייחודית של "תה ויסוצקי" מלווה אותו לאורך שנים אשר עליה בגדול האות "W", האות הראשונה במילה "ויסוצקי" המייצגת את עוצמתו וחוזקו של המותג.

4 .     מותג כמכשיר סימבולי –  כאמור  המותג "תה ויסוצקי קלאסיק" נותן ללקוח הרגשה כי הוא שותה משקה מבית ויסוצקי היהודי הוותיק ומרגיש מחובר לציונות היהודית רבת השנים וחש ביטחון רב.                שנת הייצור הראשונה של המותג מוכיחה ומראה לצרכן כי זוהי מסורת רבת שנים, החל משנת 1984. ביבליוגרפיה:
     ויסוצקי תה – אתר החברה: http://www.wtea.co.il.
     החומר הנלמד בקורס.
     וויקיפדיה ישראל.