פרסום באמצעות SMS
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | SMS, ניהול הפרסום, פרסום |
שנת הגשה | 2008 |
מספר מקורות | 13 |
תקציר העבודה
מבוא:
השדה הלוהט האחרון במלחמה על כיבוש שטחי פרסום נוספים הוא המכשיר הסלולארי, שהפך לחלק בלתי נפרד בחיינו: הוא כלי ליצירת תקשורת,שעון מעורר, מוזיקה, מצלמה, יומן ומתזכר אותנו באירועים חשובים, בנוסף יכול לשמש אותנו כ GPS. ה SMS הוא הגלגול האבולוציוני המתבקש, אחרי העיתונים, הרדיו, הטלוויזיה והאינטרנט. יתרונותיו ברורים: המכשיר אינדיבידואלי וצמוד תמיד. לאחרונה נראה, כי חברות זיהו את הפוטנציאל בפרסום לקהל יעד באמצעות SMS והנגישות לקהל המטרה ולכן אנו רואים מגמה הולכת וגוברת של פרסום סלולארי באמצעות הודעות SMS. מבחינת המפרסם, שימוש בsms ככלי פרסומי זה אלמנט הפילוח הכי ממוקד שיכול היה לבקש, הפנייה היא אישית וישירה לקהל מטרה ידוע מראש, ולכן האפקטיביות עשויה להיות גבוהה יותר מפרסום במדיות הקיימות. כמו כן, קיימת יכולת אינטראקציה ישירות עם הצרכן הסופי ורמת התגובתיות וההנעה לפעולה לעומת מדיות אחרות עשויה להיות גבוהה יותר. בעבודה זו אני אבדוק מהן היתרונות והחסרונות בפרסום באמצעות SMS ? ומהי תגובת הצרכן לפרסום באמצעות SMS.
השערת המחקר:תגובת הצרכנים לפרסום באמצעות SMS יהיה אפקטיבי משתנה תלוי – תגובת הצרכן בעקבות פרסום בהודעת SMS (שלילי, חיובי) משתנה בלתי תלוי – סוג המדיה: 1. SMS – Short Message Service (שירות הודעות טקסט קצרות) שיטת המחקר:העבודה היא עיונית ושיטת המחקר בה היא סקירה ספרותית ואינטגרציה בין מספר מאמרים שנלקחו מתחום הפרסום. בד בבד עם שילוב המאמרים, יבוצע ניתוח של הנתונים לאור השערת המחקר. העבודה תתמקד בהבנת הכלי הפרסומיׁ(SMS), סוגי הפרסום שבהם ניתן להשתמש באמצעות SMS לאחר מכן, נראה איך נוכל להשיג את המירב מפרסום ב SMS וסקירה של אירופה למול ישראל בנושא הפרסום ב SMS. תוכן עניינים
מבוא ..3
מהו SMS? –4
פרסום ב SMS הגבלת הפרסום –…5
שיטת הפרסום .6
מטרות הפרסום 8
ניצול נכון של המדיה -..9
SMS בארץ ובעולם –10 סיכום 11
רשימה ביבליוגרפית -..12