עבודה ביחסי ציבור על מלכ"ר עמותת גדולים מהחיים

תקציר העבודה

תוכן עניינים
מבוא –2
פרק ראשון:
חזון ושליחות העמותה  וניתוח מצב נוכחי ..3
מטרות ויעדים -..4-5
כוחות שמשפיעים על העמותה -5
ניתוח מודל S.W.O.T –.6-7
WIN WIN –.7-8
פרק שני:
מודל הדיפוזיה של ליונברגר -.8
מודל היררכית תגובה של קוטלר –..8-9
פרק שלישי:
אסטרטגיית תכנון מודל הגלגל של ברנשטיין –9-11
מודל תכנון תקשורת –אסטרטגיה שיווקית –12-13
ניהול משברים –14
פרק רביעי: יישום התוכנית תקשורת ומדיה -..15
תקציב הקמפיין ..16-17
תוכנית GANT   -.18
פרק חמישי:
מודל הערכה Watson -..19-20 מדדי הצלחה –21
סיכום -22
ביבליוגרפיה –.23
נספחים –…24-26
מבוא
"גדולים מהחיים" – פרופיל של נתינה עמותת "גדולים מהחיים" הוקמה בשנת 2000  כיוזמה אישית של מר ציון אבוטבול, בעקבות מחלת הסרטן בה לקה בנו. העמותה פועלת כארגון ללא כוונת רווח על ידי הורים לילדים חולים בסרטן. מאז, הפכה העמותה לנושאת הדגל בישראל בכל הקשור לשיפור איכות חייהם של ילדים ללא הבדל דת, מין ולאום שלקו במחלת הסרטן – ובני משפחותיהם בכל רחבי הארץ. כל חברי העמותה והנהלתה הם הורים לילדים חולי סרטן – ופעילותם במסגרת העמותה מתבצעת בהתנדבות מלאה. העמותה פועלת ליצירת תהליך שינוי בשלוש רמות: הילד ומשפחתו, בית החולים והקהילה המקומית והרמה הארצית- לאומית. במשך השנה מקיימת העמותה מגוון נרחב של תוכניות פעולה לילדים החולים ומשפחותיהם, כדי לתרום ולו במעט לאיכות חייהם.
הפעילות הענפה שמבצעת העמותה, באמצעות מתנדבי העמותה הנאמנים והמסורים, הפכו זה מכבר לשם דבר בקרב הילדים החולים, הוריהם וכמובן הצוותים הרפואיים והסיעודיים בארץ.  עמותת "גדולים מהחיים" אושרה כמוסד ציבורי בישראל לפי סעיף 46
לפקודת מס הכנסה, והתרומה לה מוכרת לצרכי מס. העמותה אינה מתוקצבת על ידי תקציבים ממשלתיים, ופעילותה מתבצעת בזכות תרומות שהיא אוספת מאזרחים ומחברות עסקיות בארץ ובחו"ל, המודעים והמכירים בחשיבות הגדולה שבפעילות מהסוג שמבצעת העמותה בקרב ילדים חולי סרטן.