ניהול הפרסום

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 13
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2010
מספר מילים 901

תקציר העבודה

שאלה 1
חמשת כללי האצבע לקביעת תקציב הפרסום הם:
1 השיטה ההיסטורית:
שיטה זאת בוחנת את היסטורית התקציב, של החברה בשנה החולפת, והתקציב של השנה שעברה יהיה זה של השנה, שיטה זאת קלה לחישוב כיוון שאין חישוב מחדש אלה העתקה של התקציב הישן.
ולכן אין כאן כל התערבות של סוכנות הפרסום אלה התקציב קבוע מראש לפי כל חברה וחברה.

2 שיטת המטרות והמטלות:  מגדירים את התקציב באתם למטרות ולציפיות של החברה, בודקים כמה עולה קמפיין מסוים ובאתם אליו קובעים את התקציב.
בשיטה זאת המפרסם וסוכנות הפרסום דנים יחד אלו מטרות ברצונם להשיג וכך נקבע תקציב הפרסום.

3 שיטת האחוז הנתון מסך המכירות: קובעים אחוז מסוים מסך מכירות של שנה חולפת או עתידית כתקציב של השנה הנוכחית.
כאן אין לסוכנות הפרסום כל השפעה המפרסם הוא זה שמחליט מה יהיה האחוז המופנה לפרסום.

4 שיטת ההתאמה ליכולת החברה: מקצים לפרסום שארית מתקציב החברה לאחר כלל הפעילות של אותה החברה. כאן אין לסוכנות …
העבודה ללא מקורות